איך לבחור טכנאי מזגנים אמין?

במדינת ישראל המזגן פועל אף שעות נוספות וברגע שיש תקלה במזגן צריך טכנאי מזגנים אמין שידע להבין את גודל הבעיה ולהעניק שירות מהיר ומקצועי. 

תפקיד טכנאי מזגנים

טכנאי מזגנים
טכנאי מזגנים

תפקידו של הטכנאי הוא להכיר את כל חלקי המזגן ולדעת לעלות על התקלה שגורמת לאי פעולה שלו, לנזילה או לרעש חריג. במהלך ביקור הטכנאי יזהה את הבעיה, יעדכן את הלקוח ויציג בפניו את כל האפשרויות העומדות לפניו. טכנאי מקצועי ידע לייעץ לטובת הלקוח האם כדאי להשקיע בתיקון המזגן הישן או האם כדאי לרכוש חדש. 

איך לבחור טכנאי מזגנים?

בחירת טכנאי מזגנים היא לא משימה קלה, על הטכנאי להיות מוסמך לעבודה עם חשמל ולעבור הכשרה בנושא, לקחת מחירים סבירים עבור עבודתו, להיות מסוגל להגיע במהירות לתקלה ולעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. ריכזנו עבורכם מספר שלבים באמצעותם תוכלו למצוא טכנאי מזגנים מקצועי בקלות:

לשאול בני משפחה ומכרים – אין כמעט משק בית בישראל שאין בו מזגן. מזגנים נוטים להתקלקל אחת לתקופה עקב התיישנות או בעיות כאלה ואחרות. לכן, ככל הנראה שמישהו מחבריכם או משפחתיכם נדרש להזמין טכנאי מזגנים בעבר. שאלו בני משפחה וחברים על טכנאי מזגנים שהיה בביתם והם היו מרוצים ממנו. 

לחפש באינדקסים של בעלי מקצוע באינטרנט – אם לא מצאתם טכנאי מזגנים דרך אנשים שאתם מכירים, כדאי שתחפשו את טכנאי המזגנים באינטרנט. קיימים אינדקסים ואתרים רבים שמאגדים בעלי מקצוע. תוכלו לחפש את טכנאי המזגנים שלכם לפי מקום נתינת שירות, חוות דעת של אנשים, טווח מחירים לעבודה וכן הלאה. חשוב מאוד לתת משקל גדול בהחלטה להזמין טכנאי על פי חוות הדעת של אנשים קודמים שנעזרו בו. 

טכנאי מזגנים
טכנאי מזגנים

הכשרה מתאימה – חשוב מאוד לבדוק כי בעל המקצוע אותו אתם רוצים להזמין לטפל במזגן שלכם עבר הכשרה מתאימה, מכיר והתעסק עם דגם המזגן שבביתכם ובמידת הצורך יכול להביא לו חלקי חילוף. 

בקשו הצעות מחירלפני שבוחרים טכנאי מזגנים, כדאי מאוד לבקש הצעת מחיר לעלות ביקור או תיקון חלקים מכמה טכנאי מזגנים ולבחור בטכנאי שנשמע לכם עם ניסיון רב בתחום ועם מחיר הוגן עבור העבודות השונות. טכנאי אמין עובד בשקיפות עם לקוחותיו וחושף בדף העסק שלו בפורטלים ובאתרים את מחירון העבודות שהוא גובה. 

קבעו עם הטכנאי מחיר לביקור לפני הגעתו, על מנת לא להיקלע לסיטואציה לא נעימה בסוף הביקור. 

אם אתם מעוניינים בטכנאי מזגנים מוסמך שיעניק לכם עבודה מקצועית, כדאי שתבחרו בסיביר מערכות מיזוג אויר בע"מ. אנו יטפל במזגן שלכם במהירות ומקצועיות במחירים שטובים לכל כיס, כדי שאתם תוכלו ליהנות ממשב אוויר נעים.

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן