אילו מערכות VRF מתאימות לארגונים ומוסדות

הדרך אל מערכות VRF שמתאימות לארגונים ומוסדות – המיזוג החכם ביותר נכון למאה ה-21, התחילה כבר בשנות ה-50 של המאה הקודמת. מאז נרשמו אינספור שינויים בתחום מיזוג האוויר, תעשיית המיזוג התפתחה והתוצר הסופי לא אכזב: מערכות  VRF מודרניות בעלות יכולת לייצר אוויר בתפוקות משתנות בהתאם לצורך ולשלוט בכמות ובטמפ' של האוויר המוזרם אל כל אחד מהמאיידים במערכת מבנים ממודרת, בה ישנה דרישה למיזוג של חללים רבים. אי לכך, מערכות VRF מייצגות את הפתרון הבלעדי עבור ארגונים, מוסדות, מבני תעשייה ומפעלים.

מערכות VRF בפעולה

מערכות VRF שמתאימות לארגונים ומוסדות מותקנות היום בבתי חולים, בנייני משרדים, עיריות, מרכזים מסחריים ועוד. למעשה, כל מבנה המתאפיין בחדרים וחללי פנים רבים דורש התקנה של מיזוג VRF. דמיינו מצב: בית חולים – ללא ספק, מוסד הדורש מיזוג איכותי ופונקציונאלי. עם זאת, התקנה של מיזוג מרכזי רגיל לא תפתור את הבעיה, שכן הזרמת אוויר בעל מאפיינים זהים לכלל חדרי המוסד לא תענה על הצורך הייחודי של כל חלל. כך גם התקנת מזגן נפרד בכל אחד מהחדרים אינה פתרון היות והמחיר הכולל יהיה גבוה וההתקנה מסורבלת. לעומת זאת, מערכות VRF יספקו את הפתרון האולטימטיבי, שכן התקנה של מערכת מיזוג אחת בלבד תאפשר למזג את כלל חללי המבנה ואף לווסת את תנאיי המיזוג בכל חדר ואזור בנפרד בהתאם לדרישה ולצורך. כך לדוגמא, לקבוע טמפ' נמוכות מאוד למיזוג של חדרי הניתוח, למזג את חדרי ההמתנה באופן מתון ובו בזמן לחמם את חדרי האשפוז בעונת החורף הקרירה.

יתרונות נוספים של מערכות VRF שמתאימות לארגונים ומוסדות

התאמת תנאיי המיזוג לדרישה תרמית אינדיבידואלית של כל אזור נפרד מהווה רק יתרון אחד מתוך מכלול סגולותיהן של מערכות VRF שמתאימות לארגונים ומוסדות. מערכות אלו מוערכות גם הודות לפעילותן החרישית, אשר איננה מהווה מטרד לאוזן עבור השוהים בחדרי המבנה השונים. יתרה מזאת, מאחר שכל מערכת VRF מופעלת באמצעות מדחס יחיד, המשנה את תפוקתו בהתאם להגדרות ודרישת המערכת, החיסכון באנרגיה חשמלית הוא ניכר. הוסיפו לאלו את איכות המיזוג הגבוהה של מערכות VRF (לא נגרם ייבוש יתר של האוויר, לא קיימות תנודות חדות בטמפ' בחדרים) ותקבלו את המערכת המיזוג המושלמת עבור כל ארגון, מוסד, מבנה תעשייה או עסק.

חברת סיביר מערכות מיזוג מתמחה בהתאמה והתקנה  של מערכות VRF שמתאימות לארגונים ומוסדות ומציעה מנעד מוצרים רחב: מזגני VRF של יצרנים עולמיים וישראליים מובילים, מערכות מיזוג מסוג אינוורטר ומכלול ציוד ורכיבים להתקנה של מערכות VRF עבור ארגונים ומוסדות בכל רחבי הארץ.

לייעוץ חייגו : 1700-555-594

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן