מזגן טורנדו – פופלריות עצומה וזה מוכח!

 

מזגני טורנדו כבשו את השוק הישראלי במהירות של סופה. אחרי שהעפילו לשיא מכירות המזגנים בישראל, ממשיכים כיום המזגנים ומשווקים בפופולאריות רבה בכל רחבי העולם. מזגני טורנדו מצטיינים בנגישות והתאמה גמישה לכל חלל, לכל צורך ולכל תקציב.

חדר שינה או חלל ענק?

מזגני טורנדו מופיעים בקשת מפתיעה של גדלים. חדר שינה קטן מצריך מיזוג שונה משל סלון פתוח, ובטורנדו מתחשבים בכך ושמים דגש על עוצמות מיזוג שונות וגדלים מגוונים. טורנדו מציעה למעלה ממאה דגמים של מיזוג אוויר איכותי המותאם בדיוק למקום הספציפי המיועד. ממזגן קומפקטי – בעל 1 כוח סוס בלבד, עד למיזוג עוצמתי המיועד לחללים ענקיים ומחולק בשווה ברחבי האולם על ידי יחידות מיזוג קטנות.

תשנו טוב, יש לכם טורנדו…

מזגן טורנדו מנצח את כל האחרים, ונחשב כיום למזגן החסכוני ביותר בישראל. עם מעבדות מחקר מתקדמות נותנת היום טורנדו את המילה האחרונה בענף המיזוג ומציעה קירור או חימום מהיר, עוצמתי ו- חסכוני! בין החידושים הטכנולוגיים של טורנדו נמצאים כמובן, ה"אינוורטר", טכנולוגיית ON/OFF וה- VRF- שימוש במערכות אקלים ייחודיות. לא ייאמן כמה מעט יעלה לכם לילה שלם של מיזוג!

מזגן לכל כיס

הגעתם לחנות עם תקציב מצומק? לא נורא בכלל! לעומת האיכות והחדשות שהיא הטופ שבטופ, מפתיעים מזגני טורנדו במחיר נוח להפליא. מאחר ומזגני טורנדו ממזגים בעוצמה רבה, ניתן להסתפק במנוע קטן יחסית וזול בהתאם, ועדיין תיהנו מקירור או חימום כיפיים ונוחים.

גב רחב להישען עליו

למזגן טורנדו יש אבא, והוא מגיע מהחנות עם חמש שנות אחריות, לא פחות. מרכזי השירות פרושים ברחבי הארץ והטכנאים אדיבים, מקצועיים ואמינים. מאחר ומזגני טורנדו ניחונו באיכות גבוהה- זה לא יקרה כל כך מהר, אבל אם בכל זאת תזדקקו לחלקי חילוף, תוכלו להשיגם בקלות במרכזי השירות של החברה.

פחות עבודה, פחות לכלוך

מתקיני המזגנים אוהבים את טורנדו, ויש להם סיבה: מזגן טורנדו הוא קל להתקנה, מסתדר במהירות ומתאים את עצמו באופן מושלם למיקום בו בוחרים להציב אותו. מאותה סיבה שמחים גם הלקוחות: התקנה קלה דורשת פחות זמן, מביאה פחות רעש ומשאירה פחות לכלוך.

שימו לב- חשוב מאד! כדי ליהנות במקסימום ממזגן טורנדו שלכם –  הזמינו רק מתקין מורשה, שכן ביצוע ההתקנה באופן הנכון משפיע מאד על איכות המזגן ואורך חייו.

סיביר מערכות מיזוג אויר בע"מ משווקת ומתקינה את כל הדגמים המובחרים של חברת טורנדו. אתם מוזמנים ליצור קשר, לבחור ולקבל מזגן טורנדו איכותי, חסכוני ומשתלם, במחירים הטובים בישראל.

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן