מזגן VRF – איכות המובילה למצוינות

ישראל היא מדינה עונתית, בה המעברים הקיצוניים מקור מקפיא ועד לקיץ שרבי הם כה קריטיים, שאין לישראלים אפשרות להתפשר על חיים ללא מזגן איכותי, חזק ויעיל לאורך זמן. בשל היות הביקוש עבור מזגנים כה קשיח, ממשיכים אנשי המוח להפעיל את ראשיהם בניסיון להגיע למערת אופטימלית שתלווה את המזגן ותהפוך את חווית המיזוג לא רק לנעימה, אלא לאיכותית, חזקה ונשמרת לאורך זמן.

לשם כך הומצאה טכנולוגיית ה- VRF, לפני קרוב ל- 40 שנה, אשר שינתה באופן כולל את רמת האיכות של המיזוג בארץ ובעולם. מערכת ה- VRF נוצרה במיוחד כדי לספק למשתמשים בה חוויה של מיזוג רציף, ללא סטייה בטמפרטורות או מצבי "השהייה" בלתי-מתוכננים. היא אף מאפשרת לכם לקרר אזור מסוים ולעומת זאת, "להרתיח" אזור אחר, מה שמביא לגמישות הכרחית בעולם המשרדי או במפעלים, מסעדות או מוסדות הדורשים קירור תמידי באזורים מסוימים, למרות הקור בעולם האמיתי.

משום שאין צורך ביותר מדי תחזוקה שוטפת והמערכת מותאמת להישאר עמכם לשנים רבות, המערכת כמעט משלמת על עצמה בהשוואה למערכות מיזוג אחרות; מערכת ה- VRF מותאמת לחיסכון של עד כ- 50% לעומת מערכות המיזוג השונות בשוק, משום שאין לה צורך רב באנרגיה. זאת ועוד, היא אף מאפשרת לשלוט ברמות הקירור ו/או חימום המוצעות לחדרים ספציפיים, כך שגם אם אתם מעוניינים להקפיא רק אזור אחד בבית ורק לצנן אזור אחר, לא רק שבאפשרותכם לעשות זאת, אלא שהדבר גם יוביל לחיסכון בכיס שלכם.

בימינו ידוע כי המושג "אחד" אינו בנמצא בעולם השיווק, וישנן אינספור אפשרויות של מאכלים, מקצועות לימודים וכך גם מזגנים: כיום קיימים כל כך הרבה עיצובים בכל כך הרבה גדלים, עד שמלאכת איתור המזגן המושלם עבורכם היא כמעט אינסטינקטיבית. המזגן יהיה בגודל שאתם מחפשים, העיצוב המתאים ויותקן במיקום הרצוי בפשטות. מערכות ה- VRF עצמן דורשות יחידות עיבוי קטנות מאוד, כך שגם כאן העניין הוא פשוט מאוד וניתן להתקין את המערכות כמעט בכל מקום לרבות מתחת לחלונות או על גגות.

אם אתם אישים המתקשים לישון, בזכות מיזוג בחסות מערכות ה- VRF, אתם תזכו לשינה ערבה, שכן המערכת הותאמה במיוחד לפעילות שקטה יותר משל עכבר, משום שמערכות אלו לא עולות על רעש של 25 דציבלים, לא יותר! שלא לעומת מערכות המיזוג הקונבנציונליות. השקט והשלווה מתאפשרים בזכות מערכת ה- VRF המתקדמת, המאפשרת לחלק את זרימת האוויר בבית בין יחידות האוורור הפנימיות ומחוץ לבית בשלבים, מה שמביא לזרימה מתוחכמת, איטית ושקטה של אוויר דרך יחידת העיבוי החיצונית.

אם חששתם כי יבוא יום ומערכת המיזוג לא תעמוד בעומס, אל חשש! מזגנים הפועלים על בסיס מערכות ה- VRF עומדים בפני תנאי אקלים אתגריים של עד ל- 45 מעלות, כך שגם ביום בו אתם חשים כי "השרב הגיע מהגיהינום", מזגני ה- VRF יישארו "עם ידם על העליונה".

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן