מזגן VRF בכל בית

בחנו את עצמכם – האם אתם טיפוסים של מזגן VRF?
את הציבור הישראלי אפשר לחלק לשלוש קבוצות. הראשונה היא קבוצת ה'שורדים' – מדובר באנשים שמצליחים לשרוד באקלים הישראלי ללא מזגן. אכן, שמעתם נכון – עדין יש ישראלים שאין להם מזגן בבית ונאלצים להסתדר בימי הקיץ הלוהטים ובימי החורף הקרים עם אמצעים חלופיים: מאווררים, תנורים, לבוש תואם… לעומת הקבוצה הראשונה הקטנה יחסית, הקבוצה השניה – קבוצת ה'מתפשרים' מונה את רוב רובה של האוכלוסייה. לחברי הקבוצה הנ"ל יש מזגן בבית, אולי אפילו מספר מזגנים הפזורים ברחבי הדירה, עם זאת, לרוב מדובר במערכת מיזוג ביתית שהאפקטיביות שלה מוגבלת. בחלק מהמקרים המזגנים ישנים, צורכים הרבה אנרגיה ואינם ממלאים את פונקציות החימום-קירור כראוי, במקרים אחרים מדובר בחוסר התאמה בין גודל החלל לסוג המזגן ועוצמתו. ולבסוף, הקבוצה השלישית: קבוצת ה'בלתי מתפשרים' – ישראלים אלו מתעדכנים באופן שוטף בחידושים הטכנולוגיים בתחום המיזוג ויודעים כי רק טכנולוגיית VRF החדישה תאפשר מיזוג באפקטיביות מרבית. חברי הקבוצה השלישית כבר התקינו בביתם מזגן מסוג VRF ונהנים ממיזוג יעיל בכל ימות השנה מבלי לשלם חשבונות חשמל של אלפי שקלים.

מזגן VRF – המזגן היעיל ביותרמזגן VRF
ואתם יודעים מה? מדי חודש מספר הישראלים שיש להם מזגן VRF בבית הולך וגדל בקצב מסחרר. אז מה מיוחד כך כל במזגן VRF שכבר כבש את שוק המיזוג?
נתחיל מזה שמערכת מיזוג אוויר מסוג VRF היא מערכת מודולרית. זהו מזגן מרכזי המאפשר שליטה בכל אחד מהמאיידים שלו בנפרד. כל המשפחה נמצאת בסלון? אין סיבה להפעיל מיזוג בכל הבית: הפעילו רק את המאייד שבסלון. יש תינוק שישן בחדר הילדים? הגדירו 25 מעלות עבור חדר הילדים וטמפרטורה נמוכה יותר ליתר חדרי הבית.
מזגן VRF הוא הפתרון החסכוני ביותר הקיים בשוק המיזוג. בנוסף לכך שתוכלו להגביל את המיזוג לחדרים נבחרים בבית ובכך לגרום למנוע 'לעבוד פחות קשה', פעילותו של מזגן ה-VRF הינה פעילות חסכונית יותר בזכות עצמה. מה הכוונה? המדחס של מזגן VRF אינו נע ממצב של ON למצב OFF, כפי שהיה נהוג במזגנים עד כה, אלא שפעילות מדחס VRF מווסתת בהתאם לצורך. חיישני המערכת מנטרים באופן רציף את תנאיי האקלים באזור המיזוג והמדחס מגביר או מאט את קצב סיבוביו בהתאם לצורך. מה גם שפעילות כזאת של המדחס מונעת 'קפיצות' טמפרטורה בחדרים ושומרת עליה קבועה. התאמה של סיבובי המדחס לדרישת עוצמת המיזוג מאפשרת פעילות יעילה וחסכונית – מזגני VRF חסכוניים בכ-50-70% לעומת מזגנים רגילים.

אז קדימה! הצטרפו לציבור צרכני מזגן VRF – צרכנות נבונה שחוסכת לכם בעלויות ומבטיחה מיזוג ביעילות מקסימלית!

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן