מזגן VRF לבתים פרטיים

פסח קרב ובא, האביב בפתח. לאחר עונת החורף שסיפקה לנו הפוגה קצרה, בקרוב שוב ינסקו הטמפרטורות ונחזור לסבול מהחום האופייני לישראל. חג האביב מתקשר לחידוש, שיפוץ וניקיון, לפיכך, לא תמצאו תקופה טובה יותר להתקין בביתכם מזגן איכותי או לחדש את מערכת המיזוג הישנה עם טכנולוגיה פונקציונאלית ועדכנית יותר. מזגן VRF לבתים פרטיים זוהי מערכת משוכללת הנותנת את המענה המתקדם לבעיית החום הישראלי והמווסתת ביעילות את הטמפרטורות בכלל חדרי הבית. אז קדימה – בואו נערוך היכרות עם הפלא של המאה ה-21.

למי שעדין לא שמע ולא מכיר, מזגן VRF זוהי מערכת מיזוג בעלת מדחס מסוג אינוורטר המווסת את תפוקת המזגן בהתאם לדרישה של המערכת בעזרת שינויים בהספק החשמלי ושינוי של קצב סיבובי המדחס בהתאמה – מכאן הגדלה והקטנה של תפוקתו. מלבד זאת, המבנה של מזגן VRF לבתים פרטיים מתבסס על טכנולוגיה המקנה לו יכולת להזרים אוויר בעל מאפיינים שונים אל החדרים השונים במרחבי הבית. לדוגמא, לקרר את הסלון עם 20 מעלות צלסיוס ובו בזמן לחמם את חדרי הבית לטמפרטורה של 25 מעלות. נשמע מצוין? אכן, בייחוד כשמדובר בבית פרטי בו מתגוררת משפחה רבת נפשות.

תפוקה של מזגן VRF

כשבוחרים את מערכת המיזוג הביתית, התפוקה של המזגן היא אחד הפרמטרים הקריטיים שנלקחים בחשבון. לכן אם אתם מתגוררים בבית פרטי או בדירה רבת חדרים ורחבת ממדים, מזגן VRF יהווה מבחינתכם את הבחירה הטבעית. מזגן VRF לבתים פרטיים מייצר, כאמור, אוויר בתפוקה משתנה וממזג את חדרי הבית על ידי הזרמת אוויר בטמפרטורות משתנות על פי מה שהוגדר על ידכם למערכת.

הפתרון הזול – מזגן VRF לבתים פרטיים

למרות שמחירו של מזגן VRF לבתים פרטיים איננו זול לעומת מזגנים של הדור הישן, תוכלו להשיב את ההשקעה תוך תקופת זמן קצרה להפליא באמצעות חיסכון בחשבון החשמל הביתי. הידעתם שמזגן VRF חסכוני כמעט פי 2 לעומת מזגן רגיל? התשובה לכך שוב הפעם טמונה במדחס האינוורטר והתפוקה המשתנה שהוא מייצר. אין סיבה שהמזגן יעבוד במלוא המרץ כאשר אין בכך צורך – אתם תגדירו את תנאיי המיזוג האופטימאליים והמערכת כבר תעשה את היתר: המדחס יאט את סיבוביו, התפוקה תקטן וחשבון החשמל בסוף החודש יפתיע אתכם לטובה.

משדרגים את איכות החיים עם טכנולוגית VRF

רבים בעלי בתים פרטיים ודירות גדולות כבר נהנים ממזגן VRF ויתרונותיו: עבודה שקטה של המזגן, יצירת תנאיי מיזוג אופטימליים ללא ייבוש יתר של האוויר, שליטה נוחה.

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן