קידמה טכנולוגית בשוק המזגנים עם מיזוג אוויר VRF

בדומה ליתר תחומי התעשייה, גם תחום המיזוג מתחדש ללא הרף. גם בשנים אלו הקידמה אינה עומדת מלכת ומאפשרת לציבור הלקוחות ליהנות מטכנולוגיות חדשות, אשר שולבו במערך הפעולה של דגמי המזגנים האחרונים. במה מדובר? מיזוג אוויר VRF.

מיזוג אוויר VRF במזגני אינוורטר

מיזוג אוויר VRF זוהי טכנולוגיה בה צוידו הדגמים החדשים של מזגני אינוורטר. להזכירכם, מזגני אינוורטר נבדלים ממזגני ON/OFF המסורתיים בפעולת המדחס. בעוד במזגני ON/OFF המדחס נכבה ונדלק לסירוגין ומהירות סיבובי המנוע שלו קבועה, במזגן אינוורטר המדחס מופעל תמיד: הוא משנה ומתאים את קצב סיבובי המנוע בהתאם לתפוקה הנדרשת. מזגן אינוורטר חסכוני יותר מבחינה אנרגטית לעומת מזגן ON/OFF ויכולות המיזוג שלו טובות ואפקטיביות יותר לעומת המזגן הרגיל.

את טכנולוגיית האינוורטר כולם כבר מכירים. אך מה עם מיזוג אוויר VRF? טכנולוגיית VRF שולבה במזגני אינוורטר לפני שנים אחדות ובמשך התקופה האחרונה זוכים מזגנים אלו לפופולאריות עולה בקרב לקוחות פרטיים. מהו ייחודה? טכנולוגיית מיזוג אוויר VRF משפרת באורח ניכר את יכולות המיזוג של המזגן המיני מרכזי ומאפשרת למשתמש שליטה רב פונקציונלית ומגוונת יותר במערכת המיזוג. למעשה, המשתמש מקבל שליטה נפרדת על כל אחת מיחידות האיוד של המזגן. משמעות הדבר, יכולת לסוות את פעילות המזגן בהתאם לדרישה. למשל, להפעיל את המיזוג רק בחלק מחדרי הבית ו/או להגדיר טמרפטורות או תכניות פעולה שונות לכל אחד מהחדרים.

היתרונות לצרכןמיזוג אוויר VRF

ללא ספק, ניתן לזקוף לזכותה של מערכת מיזוג אוויר VRF יתרונות רבים. פרט לחיסכון בחשבון החשמל הודות לטכנולוגיית האינוורטר, מתאפיינת פעולתם של מזגני VRF בפעולה שקטה באופן יוצא דופן. בנוסף, מערכות מיזוג אלו מורכבות מחלקים רבים: זוהי, למעשה, מערכת מודולרית הכוללת מבחר של יחידות איוד הניתנות להתקנה ייעודית בהתאמה אישית למאפייני אזור ההתקנה – כך מערכת המיזוג מותאמת באופן אידיאלי לכל דירה וגם במידת הצורך ניתן לערוך בה שינויים בהמשך (למשל, הוספת יחידות נוספות).

חברת סיביר מערכות מיזוג בע"מ מתמחה בשיווק והתקנת מערכות מיזוג אוויר VRF לבתים פרטיים ועסקים.

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן