מתקין מזגני vrf – כל המידע שעליכם לדעת

מזגני ה-vrf נכנסו בשנים האחרונות לחיינו ונחשבים למזגנים מתקדמים עם יכולת לשמור על טמפרטורה אחידה בחלל ולחסוך בצריכת החשמל. בניגוד למזגנים אחרים, בשביל לבצע התקנה של מזגן vrf יש צורך במתקין שעבר הכשרה מתאימה ומכיר את המערכת לעומק. מתקין מזגני vrf ידע להתקין את מערכת המיזוג בביתכם תוך התאמה לחלל הרצוי והסבר על יתרונו המערכת ואופן תפעולה. 

מתקין מזגני vrf
מתקין מזגני vrf

מה תפקיד מתקין מזגני vrf?

תפקיד מתקין מזגני vrf הוא הכרת מערכת מיזוג vrf אשר פועלת לפי עקרונות של פעולה שקטה, יכולת קירור ושמירה על טמפרטורה קבועה, התאמה למקומות עם תנאי מזג אוויר קשים, חסכון בצריכת החשמל של עד כ-50% ממערכות מיזוג אחרות וגמישות בהתקנה. 

 

מה ההבדל בין מתקין מזגנים רגיל למתקין מזגני vrf?

מתקין מזגנים רגיל יודע להתעסק עם מערכות מיזוג וחשמל ויבצע התקנה של מזגנים פשוטים כמו מזגנים בודדים בחדרים. מתקין מזגני vrf הוא מתקין מזגנים אשר עבר התמחות ולמד את מערכת המיזוג וידע לבצע התקנה טובה יותר של המערכת ולהסביר עליה. 

איך למצוא מתקין מזגני vrf?

מתקין מזגני vrf
מתקין מזגני vrf

כדי להתקין מערכת מיזוג בצורה הטובה ביותר, כדאי להיעזר במתקין מזגנים אשר התמקצע בה. לפניכם כמה טיפים למציאת מתקין מזגני שיסייע לכם להתקין את המזגן בביתכם:

  1. התייעצות עם יועץ מיזוג האוויר – מערכת מיזוג vrf מותקנת בדרך כלל בבתים חדשים שנמצאים בשלבי בנייה. המערכת מתוכננת על ידי יועץ מיזוג האוויר שרכשתם וידע להמליץ לכם על סוגי המזגנים השונים בשוק. מומלץ לשאול את היועץ, כאדם שבקיא בתחום המזגנים, האם הוא מכיר מתקין מזגני vrf מקצועי. 
  2. חיפוש בפורטלי בעלי מקצוע – תוכלו לחפש אחר מתקין מזגני vrf בפורטלים ופורומים של בעלי מקצוע. בדרך כלל לכל בעל מקצוע יש עמוד פרופיל בפורטל אשר מאפשר לכם לקרוא עליו. ניתן לסנן את החיפושים על פי מתקין מזגני vrf שעובד באזור מגוריכם. 
  3. קריאת חוות דעת – קריאת חוות דעת מאפשרת לכם ללמוד מניסיון של אחרים. אם מצאתם מתקין מזגני vrf שנראה לכם מקצועי וגובה מחיר שמתאים לכיס שלכם, כדאי לחפש חוות דעת עליו ברחבי האינטרנט. חוות הדעת יעזרו לכם להבין האם המתקין באמת נותן שירות מקצועי או שהוא בעל ניסיון מועט ואינו עושה את העבודה שלו בצורה טובה. 

אם אתם מעוניינים להתקין מערכת מיזוג מסוג vrf בביתכם, חברת סיביר מערכות מיזוג אויר לרשותכם.

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן