תכנון מיזוג אוויר לבית חדש

כשבונים בית, אחד הדברים שמצריכים התייחסות ודורשים מאיתנו לתת אליהם את הדעת זוהי מערכת מיזוג האוויר, או, במילים אחרות – התקנת מזגן. בדומה ליתר מערכות ותשתיות של ביתכם החדש, גם התקנה של מערכת המיזוג מחייבת תכנון מיזוג אוויר מקדים. הגיוני ביותר שככל שתקדישו לנושא תכנון מיזוג אוויר יותר מחשבה, כך התוצאה תהיה טובה ומשביעת רצון. הנה כל מה שעליכם לדעת כדי להשלים את משימת תכנון מיזוג אוויר בהצלחה.

מתחילים את תכנון מיזוג אוויר בבניית רשימת דרישות

עוד לפני שמתחילים לתכנן, חשוב שתסכמו את רשימת דרישות כלפי מערכת המיזוג העתידית שלכם. את דרישותיכם סכמו בנקודות כך שיהיו לכם מול העיניים לאורך כל תהליך תכנון מיזוג אוויר. בין היתר, קחו בחשבון כמה נפשות צפויות להתגורר בבית? אילו אורחות חיים מנהלים כל בני המשפחה? מהם דפוסי השימוש שלדעתכם תעשו במערכת המיזוג שלכם במהלך שעות היממה השונות?

לוקחים בחשבון את מאפייני הבית

מהו השטח הכולל של ביתכם החדש? כמה חדרים יש בו ומהו גודלם? האם מדובר בדירה או בבית פרטי בן מספר קומות? אלף כול, המזגן צריך להתאים בעוצמתו לשטחו של הבית. כמובן, מומלץ להתקין מזגן מיני מרכזי בבתים גדולים ובדירות בנות מספר רב של חדרים. בניגוד לכך, בדירות קטנות ניתן לשקול את האפשרות של התקנת מספר מזגנים עיליים בכמה חדרים נבחרים.

לא חסוכים על ייעוץ מיזוג אוויר

יועץ מומחה בתחום מזגנים יכול לתרום רבות לתהליך של תכנון מיזוג אוויר. מעבר להמלצה על סוג הדגם, והמפרט הטכני הרצוי של מערכת המיזוג, יכול איש המזגנים להמליץ על פרישה נכונה של המאיידים בחדרי הבית השונים, על מיקומם המועדף, על הנראות הויזואלית האסתטית המומלצת למערכת המיזוג (למשל, המקומות בהם כדאי לבצע הנמכת תקרה וכו').

לא מחכים לסיום הפרויקט

את עבודות ההתקנה רצוי להשלים עוד לפני השלמתו של תהליך הבניה. התקנת מערכת מיזוג, זוהי אמנם פרוצדורה פשוטה באופן יחסי, אך התהליך בכל זאת כרוך בלא מעט לכלוך ורעש – רצוי מאוד שתשלימו את ההתקנה לפני כניסתכם לדירה או לבית החדש שלכם.  

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן