התקנת מזגן VRF

מחפשים מערכת מיזוג אוויר שתהיה מעבר ל"סתם עוד מערכת מיזוג סטנדרטית" שכולנו רגילים אליה? התקנת מזגן VRF מספקת את הפתרון האידיאלי לצורך במיזוג אוויר איכותי, המאפשר לשמור על טמפרטורה אחידה ותנאיי מיזוג רציפים בלא צורך במעורבות אדם ושינויים בהגדרות הפעולה של המערכת. על מנת להבין את כדאיות התקנת מזגן VRF, הבה נבצע היכרות עם מערכת זו ונבחן את מאפייניה ויתרונותיה המרכזיים ביחס למערכות מיזוג מסורתיות.

התפתחות של מזגני VRF
ניתן לומר כי ראשיתו של מזגן VRF נוטעת את שורשיה עוד בשנות ה-50 של המאה ה-20, כאשר פותחה לראשונה מערכת מפוצלת שכללה יחידה אחת חיצונית ופנימית (מאייד). מבנה של מערכת מיזוג היה חידוש לעומת הגרסה המוכרת לכול של מזגני הקיר. בשנות ה-80 המערכת המפוצלת שודרגה במטרה להכיל עד 8 יחידות פנימיות. מאז ועד היום המערכת התחדשה שוב ושוב – נכון להיום מזגן VRF יכול להכיל כ-60 מאיידים ואף יותר. מבנה זה של המערכת איפשר התקנת מזגן VRF לבתי עסק ומוסדות רבים דוגמת בתי חולים, מפעלים, משרדים וכו'. כיום, לאחר שגם המגזר הפרטי זיהה את יתרונותיה של מערכת המיזוג החדשה, התקנת מזגן VRF הפכה לנפוצה מאוד בקרב בתים פרטיים ודירות מגורים.

יתרונות של התקנת מזגן VRF
נוסף ליכולתו של מזגן VRF להזרים אוויר ממוזג לחללים שונים ברחבי המבנה והודות למספר בלתי מוגבל של מאיידים הניתנים להתקנה עבור יחידה חיצונית אחת, להתקנת מזגן VRF יתרונות רבים. אחד מיתרונותיו המובהקים של מזגן VRF טמון באפשרות להגדרת תנאים תרמיים נבדלים עבור כל אחד מהחללים. למעשה, ישנם שני סוגים של מזגני VRF: "השבת חום" – יכולת להגדיר תנאיי קירור או חימום באורח סימולטני עבור החללים השונים, ו"משאבת חום" – במקרה זה קיימת אפשרות להגדיר תנאיי קירור או חימום מגוונים עבור אזורים שונים, אך ללא אפשרות להפעיל תכנית של חימום וקירור במקביל.

זאת ועוד, התקנת מזגן VRF חסכונית מבחינה אנרגטית. בעוד המדחס של מזגנים רגילים עובד במתכונת של ON / OFF, המדחס של מזגן VRF מווסת את תפוקתו ביחס לדרישת המערכת. כאשר קצב סיבוביו יורד, יורדת גם הצריכה החשמלית – באופן זה ניתן לחסוך פי 1.5-2 אנרגיה לעומת מערכת מיזוג רגילה.

פרט לכך, מזגן VRF מזוהה עם פעולה שקטה, מהימנות ועמידות גבוהה לאורך זמן, התקנה פשוטה והפעלה נוחה וידידותית עבור המשתמש.
התקנת מזגן VRF מהווה את הפתרון המיטבי למיזוג איכותי בטכנולוגיה החדישה והמתקדמת ביותר בקיימת נכון לשנת 2017. בקטלוג של חברת סיביר מערכות מיזוג אויר בע"מ תמצאו קשת רחבה של מזגנים הפועלים בטכנולוגית VRF לנוחיותכם! נשמח לראותכם!

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן