תכנון מיזוג אוויר בבית לפי שלבים

התקנת מזגן בבית זהו תהליך חד פעמי: המזגן שיותקן ישרת את בני הבית במשך שנים ארוכות, לכן ככל שמערכת מיזוג האוויר תתאים טוב יותר למאפייני הדירה ותותקן במקצועיות רבה יותר, כך יוכלו הדיירים ליהנות מתנאיי מיזוג שהולמים בצורה טובה יותר את צורכיהם. אז מה הם השלבים בתכנון מיזוג אוויר לבית?
תכנון מיזוג אוויר
בחירת סוג מערכת מיזוג אויר
מזגן עילי או מזגן רצפתי לכל חדר, מזגן מיני מרכזי או מרכזי – בחירת סוג המערכת מיזוג אויר הוא שלב קריטי בתהליך של תכנון מיזוג אוויר. ההחלטה בדבר סוג המערכת צריכה להתקבל לאחר שנלקחו בחשבון כלל השיקולים: גודל הדירה, אורח חייהם של בני הבית, מספר הנפשות שמתגוררות בדירה ועוד. על מנת לתת את המענה המיטבי לצורך במערכת מיזוג אוויר כדאי להיוועץ בגורם מקצועי בתחום המיזוג (רצוי חברה שעוסקת בשיווק, תכנון מיזוג אוויר והתקנת המערכות בבתים פרטיים). אנשי מקצוע מטעם חברה זו יוכלו להמליץ על עוצמת המזגן הרצויה לגודל הבית וגם ימליצו על סוג המערכת המועדפת.

תכנון מיזוג אוויר והתקנה
ישנם בתים שכוללים הכנה להתקנת מזגן מרכזי ומיני מרכזי (למשל, הנמכת תקרה), מנגד בחלק מהדירות התקנת מזגן מרכזי מחייבת ביצוע של עבודות גבס והכנות מקדימות לקראת התקנה של מערכת המיזוג. התקנה של מזגן רצפתי או מזגן עילי כרוכה בפחות לכלוך ואינה מחייבת הכנות מאסיביות, עם זאת, מן הראוי לציין כי כל מזגן מסוגים אלו דורש יחידת חשמל וניקוז נפרדות (בעוד שבמזגן מרכזי יש יחידת חשמל וניקוז אחת בלבד). גם בשלב הנוכחי מומחים בתחום מיזוג יכולים לסייע ולייעץ על הדרך האופטימלית לביצוע ההתקנה.

ניגשים למלאכה
מיותר לציין כי התקנה ותכנון מיזוג אוויר חייבים להיעשות רק על ידי גורם מקצועי. תכנון שגוי או התקנה לקויה יעלו לכם ביוקר: תקלות עשויות להופיע, הפונקציונאליות של המזגן יכולה להיפגע וכו'. חברת סיביר מערכות מיזוג אויר בע"מ מתמחה בהתקנת מערכות מיזוג מכל הסוגים, לרבות מזגני VRF הנודעים כחידוש בתחום המיזוג, ובעלת וותק של 15 שנים בתחום תשמח לעמוד לשירותכם וללוות אתכם בדרככם לקראת בית נעים וממוזג.

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן