מזגני ELECTRA – יתרונות וחסרונות

היום המזגן הוא מוצר הנחוץ לכל נפש.
בשנים האחרונות חלה התפתחות טכנולוגית מרשימה.
מזגני ELECTRA החדשים זכו למספר יתרונות לא מבוטל כגון: יעילות, פעולה שקטה, חיסכון בצריכת חשמל ומושקע גם מאמץ רב בעיצוב היחידה הפנימית.

מזגני ELECTRA משווקים במגוון רחב של מערכות מיזוג אוויר ביתיות ומסחריות, החל ממערכת מיזוג אוויר לחדר קטן, ועד למבנים מסחריים גדולים ורב קומתיים.
חברת אלקטרה מהווה מערך שיווק והפצה של מערכות מיזוג אוויר ל-65 מדינות ברחבי העולם, וזאת באמצעות חמישה מפעלים כאשר כל אחד מהם מתמחה בסוג מערכת מיזוג אוויר מסוים.
כל מזגני ELECTRA עומדים בקו התקן הישראלי, כלומר תהליכי הייצור והאיכות מפוקחים ועומדים בסטנדרטים גבוהים במיוחד.

מזגני ELECTRA הועברו לפעולה בגז ירוק R410A אשר מחליף את גז הפריאון. הגז הירוק ידידותי לסביבה ויעיל יותר.
תקנות אנרגיה חדשות דורשות מקדם יעילות מינימאלי מהמזגנים וזאת במטרה לחסוך בצריכת חשמל וכתוצאה מכך לתרום באופן עקיף גם לאיכות הסביבה.
בשל התגברות הבנייה הרוויה בארץ והתחזקות המודעות לרעש, יש כיום דרישה גדולה למזגנים שקטים יותר, גם ביחידה הפנימית וגם ביחידה החיצונית.

חברת אלקטרה מפעילה גם את טכנולוגיית האינוורטר, הדור השלישי של המזגנים.
זוהי טכנולוגיה מהמתקדמות ביותר בעולם בתחום המערכות מיזוג אוויר אשר פותחה ביפן לפני כשני עשורים וכיום מקיפה 95% מהמזגנים בארץ שלנו.
בעקבות כך מזגני ELECTRA נהנים מהיתרונות של הטכנולוגיה כגון: פעולה חרישית, טמפרטורה יציבה, גריעת לחות קבועה בקיץ, ייבוש מופחת בחורף, אמינות גבוהה ועוד.

בנוסף, המדחס מאפשר להשיג יעילות אנרגטית גבוהה וחיסכון רב בצריכת החשמל ביחס למזגנים רגילים.
מעבר לכך המדחס הינו בעל אמינות ואורך חיים גבוה יותר ממדחס השייך למזגנים טיפוסיים רגילים.

היתרונות של מזגני אינוורטר ביחס למזגנים רגילים אינו מתבטא אך ורק במבנה ההנדסי של המנוע, אלא מתבטא גם בהבדלים ייחודיים המנחים את הלקוחות בבואם לרכוש מזגן חדש:
חסכון בעלות הפעלת המזגן לטווח הארוך- מזגני ELECTRA בטכנולוגיית האינוורטר מגיעים לטמפרטורה הרצויה בפרק זמן קצר בהרבה ממזגן רגיל, ויתר על כך כאשר המזגן מופעל בתנאי סביבה ואקלים נוחים מתקבל חסכון של 30 אחוזים בצריכת החשמל.
שמירה על אורך חיי מנוע המזגן- הפעלה וכיבוי המנוע באופן תדירי של מכשיר חשמלי מקצרים את חייו. מזגני אינוורטר אינם נכבים ומופעלים מחדש כל פעם כשמגיעים לטמפרטורה הרצויה, וכתוצאה מכך הם פועלים באופן תקין למשך תקופה ארוכה יותר מאשר מזגן רגיל.
חסכון בצריכת אנרגיה- חיסכון המצמצם את היקף הייצור של המזגנים, ומקטין את כמות הפסולת של מזגנים שיצאו משימוש.
פעולה שקטה- מזגני אינוורטר שקטים יותר ממזגנים רגילים.

התקנת מזגני ELECTRA מתבצעת על ידינו- חברת "סיביר מערכות".
ב"סיביר" מבצעים את ההתקנה של מערכות מיזוג האוויר באופן שהוכיח את עצמו כאיכותי ביותר.

בנוסף אנו מספקים ללקוחותינו שירות מקיף להתקנה וטיפול במזגנים ומערכות המיזוג בפריסה ארצית על ידי צוות מיומן של אנשי מקצוע שעובדים באופן אישי עם כל לקוח.

ההתקנה נעשית תוך התחשבות בעיצוב והאווירה הכללית בחלל, כמו כן נלקחים בחשבון כל הפרמטרים הנוספים כולל מיקום הבית עצמו.

לייעוץ והתקנת מערכות מיזוג אויר מתקדמות חייגו:1700-555-594

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן