מיזוג אוויר – כל מה שאתם צריכים לדעת!

מיזוג אוויר הוא אמצעי שמלווה אותנו לאורך כל היום, בכל עונות השנה, בקיץ אנחנו נוטים כמדינה חמה למזג את חללי העבודה, בית והקניות ובחורף להפעיל חימום. כאשר יש ריבוי מערכות מיזוג אוויר בשוק המזגנים, קשה לדעת באיז

מיזוג אוויר
מיזוג אוויר

ה מערכת כדאי לבחור, במדריך של היום תקבלו הסבר על השוני בין מערכות המיזוג השונות.

מהי מערכת מיזוג אוויר?

מערכת מיזוג אוויר היא מערכת שמטרתה להעניק לחדר אוורור או שינוי טמפרטורה, לטמפרטורה חמה או קרה. המערכת פועלת על עיקרון בו גז נדחס וזורם אל האייד ומשם החוצה אל החלל. באמצעות פעולה זו ניתן לצנן או לחמם את החלל.

אילו מערכות מיזוג אוויר קיימות?

קיימים מספר סוגי מערכות מיזוג אוויר בשוק המזגנים. הנה הסבר על מערכות המיזוג השונות:

    1. מזגן מפוצל – זהו אחד מהמזגנים הראשוניים שהגיעו לארץ, מזגן אשר מורכב משתי יחידות נפרדות, יחידה אחת של מדחס אשר מותקנת מחוץ לדירה ויחידה שנייה של המיזוג אשר מותקנת בתוך הבית. 
    2. מזגן מאוורר – מזגן מאוורר הוא פתרון נפלא עבור אוורור החדר אשר ניתן להתקנה כמאוורר תקרה. 
    3. מזגן עילי – זהו מזגן מפוצל, אשר היחידה של המדחס מותקנת בתקרה של אחד החדרים הסמוכים. מזגן אשר יעיל מאוד בקירור אזורים חמים, ופחות טוב לחימום. 
    4. מזגן אינוונטר – בניגוד למערכות מיזוג אחרות, מזגן אינוונטר מתוכנת להמשיך לקרר או לחמם את החדר גם כאשר הגיע לטמפרטורה מסוימת, מה שהופך אותו ליעיל מבחינת אנרגיה ומיזוג. מזגן VRF הוא מזגן אשר בדומה לאינוונטר ממשיך לחמם או לקרר ללא הפסקה, ניתן להתאמה לחללים שונים, ויכול להגדיר טמפרטורות שונות בצדדים שונים של אותו החלל. 

איך מתכננים ומתקינים מערכות מיזוג אוויר?

כאשר רוצים לרכוש מערכת מיזוג אוויר מומלץ להתייעץ עם מהנדס מיזוג אוויר. מהנדס מיזוג אוויר מכיר את היתרונות והחסרונות של המערכות השונות וידע להתאים את המזגן הטוב ביותר בהתאם לצרכים שלכם ולאקלים בו המבנה בנוי. 

בנוסף, הוא מכיר את כל בעלי המקצוע שמבצעים התקנות, מקומות דרכם מומלץ לרכוש, יכולת לתכנן מערכת שתדע למזג את כל חדרי החלל תוך התחשבות בחיסכון בחשמל ובצורך במערכת אמינה.

מדוע הרבה אנשים בוחרים במערכת מיזוג אוויר VRF?

בשנים האחרונות חל הביקוש למזגני VRF ולא סתם. למזגני VRF יתרונות רבים:

מיזוג אוויר
מיזוג אוויר
  1. יכולת קביעת טמפרטורות שונות לחללים שונים בבית.
  2. יכולת קביעת שתי טמפרטורות שונות באותו החלל. 
  3. למערכת המיזוג יש מנגנון פעולה שקט.
  4. חיסכון בחשמל.
  5. ניתן תמיד להוסיף ולהחסיר יחידות מיזוג למערכת.

מוזמנים לפנות אלינו לכל שאלה אודות רכישה והתקנה של מערכות מיזוג אוויר. חייגו:  052-8074773 או השאירו פרטים כאן.

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן