5 דברים שישתפרו לכם בחיים לאחר התקנת מערכת מיזוג אוויר VRF

בשנים האחרונות מערכת מיזוג VRF הפכה לאחת הבחירות הנפוצות ביותר בתחום של מיזוג אוויר. אם אתם מצויים כעת בשלב של בחירת מערכת מיזוג לבית ועדיין מתלבטים אם כדאי להשקיע במערכת חדשנית זו, חשוב שתכירו את היתרונות הרבים שמאפיינים אותה.

VRFVRF לחיסכון בחשבון החשמל
כולנו חשים היטב את נטל הוצאות החשמל (בעיקר בחודשים החמים והקרים ביותר של השנה, כאשר המזגן מופעל ברוב שעות היממה). בהשוואה למזגן רגיל, מערכת מיזוג VRF נודעת כהרבה יותר חסכונית – חיסכון של כ-50%. רק תחשבו כמה שקלים בחודש ירדו לכם מחשבון החשמל החודשי לאחר המרת מערכת מיזוג רגילה במערכת המתקדמת.

פחות רעש
עוצמת הרעש שמופקת בזמן פעולתה של מערכת מיזוג החדשה, פחותה בהרבה לעומת מזגן רגיל. כך אפשר ליהנות ממיזוג אפקטיבי של הבית מבלי לסבול מרעש עוצמתי ומציק ברקע.

התאמה לצרכים יחודיים של כל בני הבית
מאחר ומערכת VRF מאפשרת שליטה נפרדת בכל אחת מיחידות האיוד, כל אחד מבני המשפחה יכול לקבוע תכנית מיזוג מותאמת אישית לחדרו הפרטי וליתר חדרי הבית. היום ניתן למצוא אף מערכות מיזוג מהסוג החדש שמאפשרות הפעלת תכניות חימום וקירור בו זמניות עבור אזורים שונים בבית.

שיפור בהרגשה כללית
כולנו מכירים את התחושה הלא נעימה בדרכי הנשימה שמופיעה לאחר שהייה ממושכת בחלל ממוזג… המזגנים החדשים צויידו במערכת אקלום מתקדמת המתאימה את עוצמת הפלט למצב האוויר באזור הממוזג. כך נמנעים קירור/חימום וייבוש יתר של האוויר – מה שמיטיב עם ההרגשה הכללית של כל הנוכחים בסביבת המיזוג.

שקט נפשי לאורך זמן
ללא ספק, מערכת VRF נחשבת לאחת העמידות והאיכותיות מבין האפשרויות הקיימות בשוק. לכן, אם תבחרו להתקינה תוכלו ליהנות משקט נפשי למשך שנים ארוכות.
לנוכח כל האמור לעיל, ניתן לסכם כי המערכת החדשנית הזו היא השקעה נבונה המעלה באופן ניכר את רמת החיים של כל בני המשפחה המתגוררים בבית.

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן