מערכת VRF – העתיד של עולם המיזוג

בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים חידושים טכנולוגיים צצים כמו פטריות אחרי גשם. עם זאת, ברוב המקרים מדובר בחידושים המשרתים מעטים – הרבה יותר קשה להצביע על פתרון טכנולוגי מתקדם המאומץ על ידי המונים. מערכת מיזוג מסוג VRF זוהי דוגמה מצוינת לפיתוח טכנולוגי שכובש את השוק בצעדי ענק וצפוי בהדרגה להפוך לחלק בלתי נפרד מכל מערכת מיזוג חדשה.

מהו מנגנון VRF?

5 סיבות המעידות על הצורך לעשות תכנון מיזוג אוויר מחדשVRF מוכר בעולם המיזוג כ-Variable Refrigerant Flow. זוהי מערכת איקלום משודרגת שתוכננה להתאים באופן אופטימלי לדרישותיו של הצרכן. נכון להיום, מערכת VRF משולבת בחלק מדגמי מזגני האינוורטר. בשונה מגרסאות ישנות, במזגני VRF המדחס מתאים את קצב הסיבוב לתפוקה הנדרשת בכל רגע נתון של השימוש. במערכות מיזוג ישנות, לעומת זאת, המדחס מופעל ומתנתק לסירוגין – מה שיוצר תנודות בתנאיי המיזוג ומפלי טמפרטורה שמורגשים על ידי המשתמשים.

הבדלים בין VRF למזגן רגיל?

המזגן המיני מרכזי הוותיק והמוכר, כידוע לכם, אינו מאפשר לנתק אספקת אוויר לחלק מחדרי הבית. במילים אחרות, הוא מופעל תמיד בכל הבית. בניגוד לכך, במזגן VRF הלקוח מקבל שליטה על כל מאייד בכל אחד מחללי הבית. משמע, אם החדר אינו בשימוש או מסיבה כזאת או אחרת אינכם מעוניינים למזג אותו, תוכלו פשוט לכבות את אספקת האוויר לאותו מאייד. מערכת בקרת אקלים זו מאפשרת גם להפעיל תכניות מיזוג שונות לכל מאייד בנפרד: למשל, להדליק חימום בחדר אחד, להפעיל קירור באחר, לקבוע תכנית אוורור לחדר נוסף וכו'.

החיסכון האנרגטי הינו גולת הכותרת של ה-VRF, לפיכך מומלץ לבחור בה לכל הפחות מתוך שיקול כלכלי. המדחס שמאט את מהירות סיבוביו בהתאם לדרישה חוסך קרוב ל-50% מסך הצריכה האנרגטית עבור המיזוג לעומת מזגנים רגילים. משמעות הדבר היא שזמן קצר לאחר התקנת המערכת (שעלותה מהגבוהות בשוק המיזוג), תוכלו להחזיר את ההשקעה וגם לצאת מורווחים.

פעולתם של מזגני VRF מוגדרת כשקטה באופן יחסי ליתר המזגנים. גם יתרון זה ממצב את המערכת החדשנית מעל הגרסאות המיושנות של המזגנים המיני מרכזיים הוותיקים.

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן