מערכת VRF – חוזק, איכות, שלמות

בעולמנו הסובל מאינספור שינויי אקלים, ידוע כי מיזוג אוויר איננו נתון לשיקול או הינו מוצר מותרות עוד, אלא מהווה כלי הכרחי בכל בית, משרד או רכב, גם מבחינות בטיחותיות וגם מבחינות נוחות, סניטריות ואפילו מצב רוח. עוד מסוף המאה ה- 19 החלו מזגנים פוקדים כל מוסד ציבורי או בית-חולים ואנו זקוקים להם נואשות כל חורף וכל קיץ עד היום.

אך יש לזכור כי מאחוריי כל מזגן יעיל, עומדת מערכת טכנולוגית מתקדמת וייחודית הפועלת על בסיסים שונים של קירור וחימום, הכול כדי למטב את יכולת הפעולה של המיזוג עבורכם. המערכת הידועה בציבור כמשוכללת והעדכנית ביותר היא מערכת ה- VRF, אשר פסעה לחיינו, בשנת 1982. מאחורי התגלית עמדו תעשיות דייקין (Daikin Industries) ביפן. המערכת (VRF – Variable  refrigerant flow ) פותחה במטרה לספק טכנולוגיית אוורור פנימי לחימום, קירור ונוחות הבית ברמה אופטימלית. המערכת אמנם פועלת לפי עיקרון המזגן המפוצל הישן והידוע, אך כוללת בנוסף מספר יחידות פנימיות אשר מחוברות ליחידה חיצונית אחת או יותר, ואין בהן תעלות להולכת אוויר ממוזג.

מעבר להיותה חדשנית, עדכנית ואיכותית. היתרונות של מערכת ה- VRF אינם יודעים גבולות:

מערכת חסכונית – ראשית, מערכת ה- VRF  כיום צורכת רמה נמוכה מאוד של חשמל, משמעותית לעומת מערכות המזגנים הקונבנציונליות, המגיעות לצריכה של עד 60% מצריכת החשמל הכללית של הבית! מערכת ה- VRF לעומת זאת מביאה לחיסכון אנרגטי המביא לחיסכון כלכלי כביר, של כמעט 50% פחות ממערכות המיזוג השונות. הדבר מתאפשר בזכות ניצול הטכנולוגיה התרמו-דינאמית הגבוהה, הנוחלת הצלחה בוויסות טמפרטורת העבודה של כל יחידה פנימית בנפרד, בנוסף ליכולת לחלק את דחפי הקירור לאזורים הנחוצים יותר מאחרים. במילים אחרות, המערכת מאפשרת להעביר את אנרגיית הקירור למיקומים ספציפיים לפי בקשתכם או לפי הצורך ולהפחית אותה באזורים פחות נחוצים.

מערכת פשוטה להתקנה – כיום, ידוע כי ישנו מגוון אופציות שונות לכל פריט, ומערכת ה- VRF איננה שונה; הגיוון בסוגי יחידות האיוד מאפשר התאמה ייחודית ומדויקת עבור כל חלל פנימי קיים באשר הוא.  הממדים החיצוניים של יחידות העיבוי הם כה ננסיים, עד כי הם מעצימים את אפשרויות ההתקנה לכל אזור חיצוני באזור הבית, כולל חלונות וגגות.

מערכת איתנה ופדנטית – כאשר אנו בוחרים לרכוש מערכת מיזוג, אנו מבקשים למצוא אחת שתישאר עמנו לשנים רבות ולא תאכזב. לשם כך מערכת ה- VRF  הותאמה לשהות ארוכה, בייחוד בזכות צריכת האנרגיה הנמוכה והחוזק של המערכת עצמה, הדורשת מעט מאוד אחזקה ותיקונים. זאת ועוד, המערכת הותאמה במיוחד לשמור על טמפרטורה אחידה, שקטה וחסרת סטיות, כך שתמיד תוכלו לשוב הביתה וליהנות ממיזוג איכותי.

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן