תחזוקת מזגן VRF – כך תשמרו על תקינות המערכת לאורך זמן

טרחתם ועשיתם סקר שוק, הקדשתם הרבה מחשבה, בחרתם, הוצאתם סכום לא קטן, שרדתם את ההתקנה ולבסוף, בשעה טובה, התחדשתם במזגן החדיש והמתקדם ביותר – מערכת מיזוג המתבססת על טכנולוגיית VRF. מזל טוב! כעת הגיע הזמן להקדיש תשומת לב לעניין של תחזוקה שוטפת של המזגן שלכם.

מדוע חשובה תחזוקה של מזגני VRF?

VRFתחזוקה של מזגן VRF היא קריטית בכדי לשמור על תקינות והפונקציונאליות שלו לאורך זמן. למעשה, לא רק מזגני VRF, אלא כל מערכת מיזוג מחייבת תחזוקה נכונה, אם כי, מערכת מיזוג מסוג VRF שהשקעתם בה כה רבות דורשת טיפול תקופתי: כך תוכלו למנוע תקלות מבעוד מועד, לחסוך בהוצאות על הזמנת טכנאי מזגנים ולהימנע ממצב בו מערכת המיזוג מושבתת בדיוק בשיאה של עונת הקיץ או החורף כאשר היא הכרחית ביותר.

מה כולל תהליך התחזוקה של המזגן?

ניקיון פילטרים: בדומה ליתר מערכות המיזוג, גם מזגן VRF מצויד בפילטרים (מסננים) שתפקידם למנוע חדירת אבק לתוך המערכת. כאשר המזגן נמצא בשימוש, האבק 'מתיישב' על גבי הפילטר, מונע חדירת אוויר תקינה לתוך המערכת ופוגע בתפוקת המזגן. כדאי לבצע ניקיון של הפילטרים אחת לשבועיים: פשוט מוציאים, שוטפים במים, מייבשים ומחזירים למקום.

ניקוי מעבה: מעבה, כלומר, היחידה החיצונית של מערכת המיזוג לא תמיד ממוקמת במיקום נגיש. במידה ויש לכם גישה נוחה אל המעבה של מערכת המיזוג שלכם, כדאי אחת לכמה חודשים לנקות את האבק מהמאוורר וגם לוודא כי אין פגמים בצנרת ובחיבור של המעבה אל הבניין.

מתי מומלץ להזמין טכנאי?

ההמלצה היא לקבוע בדיקה כללית למערכת מיזוג VRF אחת לשנה. הטכנאי יוודא כי המערכת שמישה, כי הכל פועל כשורה, ינקה אזורים שאינם נגישים במסגרת התחזוקה השוטפת שערכתם, ימלא גז במידה וצריך.

זכרו, לרוב תחזוקה שוטפת של מערכת המיזוג על ידי הטכנאי תעלה לכם פחות לעומת העלויות שתצטרכו לשלם במקרה של תקלה. וכאמור, היעדר תחזוקה של המזגן מגבירה סבירות לתקלות, כך שהמתכון למזגן תקין ופונקציונאלי היא תחזוקה תקופתית ויסודית.

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן