תכנון מיזוג אוויר – במה נוכל לעזור לאדריכלים

תכנון מיזוג אוויר הוא תהליך ארוך, שמצריך מאיתנו חשיבה מיקרוסקופית ומקרוסקופית, אודות החלל שאנו מבקשים לבנות ולעצב.

תכנון מיזוג אוויר, יהיה אופטימלי כאשר נתחשב ב:

מערכת המיזוג שנבחר במהלך תכנון מיזוג אוויר

תכנון מיזוג אוויר
תכנון מיזוג אוויר

תכנון מיזוג אוויר ישתנה מאוד, בהתאם למערכת המיזוג שאנו מבקשים להתקין בחלל שלנו: במידה ומדובר במזגן או מנדף, יהיה עלינו לבחון כיצד להתאים אותו למבנה של הבית, בהתאם לגודלם וליציבות של הקירות והתקרה בבית. במידה ויהיה מדובר בלוח שליטה, מומלץ למקם אותו באזור מרכזי בבית, כך שיהיה נגיש לכלל הנפשות המתגוררת בבית. לעומת זאת, בחלל עסקי, מומלץ למקם את מערכת מיזוג אוויר באזור אינטימי ומנהלתי יותר.

תכנון מיזוג אוויר, מצריך תשומת לב כלפי מבנה החדר והאקוסטיקה

תכנון מיזוג אוויר חייב להיערך בהתאם לגודל החדר, שאליו מותאם המיזוג עצמו. התחשבות במבנה החדר, תורמת להתקנה של מערכת מיזוג שתהיה שקטה יותר בלילה ותספק את דיירי הבית, באופן מהיר ואיכותי. כאשר אנו תוהים היכן להתקין את אזור האוורור, עלינו להתחשב בגובה של התקרות, במרווח שיש לאוויר להתפשט בחדר ואף במיקום הדלת.

כל חדר והגודל שלו. תכנון מיזוג אוויר משמעותו, כי השוהים בחדר יזכו מאוורור איכותי, במשך היום והלילה. ככל שהחדר גדול יותר, כך נזדקק למערכת אוורור עוצמתית יותר. באותו אופן, ישנן מערכות תכנון מיזוג אוויר שפשוט אינן מותאמות לחדרים קטנים; עשויות להיות חזקות מדי וכתוצאה מכך, מעיקות. בנוסף, יש להתחשב בפן העיצובי של החדר: התחשבות בגודל החדר במהלך תכנון מיזוג אוויר, תתרום להתקנת המערכת במקום אסטטי, כך שתשתלב יחד עם רהיטי החדר, באופן טבעי.

תכנון מיזוג אוויר הוא אופטימלי, רק לאחר שזכה להשיג את המטרה שלו – אוורור החדר

תכנון מיזוג אוויר
תכנון מיזוג אוויר

מטרת העל של תכנון  היא להביא לאוורור אופטימלי בבית. כדי לעשות זאת, עלינו להתחשב במעברי האוויר השונים בבית ולרבות בחלונות, בדלתות, בדרכי אוורור קטנות ואף איכות האוורור הטבעי באזור, בהתאם לאקלים (האם האזור נוטה לסבול מרוחות?). אוורור איכותי, יסייע למנוע הצטברויות של לכלוכים או בקטריות בביתנו ואף להקל על חשבון החשמל של הדיירים לעתיד.

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן