תכנון מיזוג אוויר

התאמה ותכנון מיזוג אוויר לעסקים

תכנון מיזוג אוויר

תכנון מיזוג אוויר למען צמצום הוצאות בצריכת האנרגיה

אם נעבור עסק עסק ונבצע סקירה קצרה של מערכות המיזוג הפועלות בהם, ניווכח לגלות שבלא מעט מקרים המזגן שמותקן במקום הוא עוצמתי יתר על המידה. כידוע, עוצמתן של מערכות המיזוג נאמדת בכוחות סוס, לפיכך, ניתן להעריך מראש את עוצמת המזגן הרצויה בהתאמה לשטחו. התקנה של יחידת מיזוג עוצמתית מדי תוביל לצריכה עודפת של אנרגיה – מה שיתבטא בחשבון חשמל שאתם כבעלי העסק תצטרכו לשלם. תכנון מיזוג אוויר בהתאמה לגודלו של בית העסק קריטי למניעת בזבוז אנרגיה.

מיזוג אוויר בהתאמה למאפייני פעילות העסק

מאפייני פעילות מגוונים של עסקים שונים חייבים להילקח בחשבון כאשר מבצעים תכנון מיזוג אוויר מקדים לפני ההתקנה של המזגן בבית העסק. הכוונה היא שלא רק גודלו הפיזי של העסק צריך להנחות אתכם בבחירת מערכת המיזוג. לצורך העניין, שני עסקים בעלי חלל פנים זהה: אחד מהם – אזור משרדים, השני – מועדון כושר: מיותר לציין, כי נדרשת מערכת מיזוג עוצמתית יותר במקרה השני, שכן בחדר כושר מתבצעת פעילות גופנית מאומצת ונדרש מיזוג 'אגרסיבי' יותר של האזור. בדומה לכך, עסקים בתחום המזון: מחסני מזון, מכולות – מוצרי מזון המתאחסנים בין כותליהם דורשים מיזוג אפקטיבי של האזור למען שמירה על טריותם.

ללא ספק, מיזוג יעיל של העסק, המתבסס על תכנון מיזוג אוויר קפדני, מבטיח את תקינות פעילותו ותפקודו האפקטיבי. ואם לא די בטענות שהובאו לעיל: הבה נחשוב על כך מהזווית של הלקוח ונודה שהרבה יותר נעים להימצא בסביבת עסקים המצויידים במערכת מיזוג יעילה היוצרת תנאים אופטימליים לביצוע רכישה או לסגירת עסקאות.  

סיביר מערכות מיזוג אויר – מומחית בבניית תוכניות תכנון מיזוג אויר – אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל עת.

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן