תכנון מיזוג אויר

בתכנון מבנה בכלל ובמבנה, אשר עתידה להתקיים בו פעילות המחייבת שמירה קפדנית על טמפרטורה קבועה, המהווה תנאי הכרחי לקיומה בפרט, יש חשיבות עצומה לנושא תכנון מיזוג אויר.תכנון מיזוג אויר

טמפרטורה קבועה או, לחלופין, הניתנת לוויסות מידי, נדרשת, לדוגמה, במעבדות מחקר, בבתי חולים, בתאי קירור ועוד. מערכת מיזוג אוויר ייעודית, אשר מוטמעת בה טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת, היא מערכת VRF.

ייחודה והיתרון היחסי שלה על מערכות מיזוג אוויר אחרות הוא בקיום טמפרטורה קבועה. המערכת מאפשרת שינויים, בתדירות שניתן לקבוע אותה על פי קבועי-זמן נדרשים, בתפוקה.

תכנון מיזוג אויר – ליצירת טמפרטורה קבועה ויציבה

יתרון חשוב נוסף הוא האפשרות לקבוע טמפרטורה שונה בחללים ובחדרים שונים במתחם גדול. לחברת VRF ISRAEL, המתכננת מערכת העונה על צרכי הלקוח, ידע וניסיון מוכח בתחום תכנון מיזוג אויר והתקנת מערכת המיזוג במפעלי תעשייה, בבתי עסק, במוסדות ציבור, בבתים פרטיים ועוד.

תכנון מיזוג אוויר, המתבצע בעת תכנון המתחם (בית, מבנה תעשייה ועוד),  מאפשר התאמה מרבית ומיטבית של המערכת לדרישות הלקוח ולצרכיו.

חשיבות תכנון מיזוג אוויר המותאמת לצרכי הלקוח ודרישותיו

אי אפשר להפריז בחשיבותו של תכנון מיזוג אויר ליצירת מערכת מיזוג, אשר פעילותה התקינה והרציפה מאפשרת לאנשים להפיק תפוקות נדרשות על אף מזג האוויר החם או הקר השורר בחוץ.

המערכת, הפועלת על שינוי הנפח של זרימת הקירור בתוכה, מתאפיינת במבנה המודולארי שלה: ניתן להוסיף או לגרוע יחידות מיזוג אוויר על פי צרכים משתנים. הוספת יחדות או גריעתן אינה מחייבת שינוי מכל סוג שהוא במערכת המותקנת זה מכבר.

גמישות מרבית בהתקנה מהווה יתרון ברור, כאשר הדרישות המשתנות מכתיבות בהכרח את הצורך להתאים על פיהן את מערכת מיזוג האוויר.

אנו מזמינים אתכם להזמין אצלנו מערך תכנון מיזוג אויר.

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן