איזה מזגן מתאים לך? מצא את עצמך!

לא קל לבחור מזגן: יש המון סוגים וטווח המחירים עצום. לעיונכם מספר מקרי מבחן של אנשים שכבר רכשו לעצמם מערכת מיזוג. אנו מאמינים שהדוגמאות הנ"ל יסייעו לכם להבין טוב יותר איזו מערכת מיזוג תתן את המענה המיטבי לצרכים שלכם – פשוט נסו לענות על השאלה: עם מי מהמרואיינים אתם הכי מזדהים?

מיזוג של יחידת דיור לסטודנטים

מזגןאיתמר, בן 23 מפ"ת

'בת זוגתי ואני כמעט ולא נמצאים בבית: שנינו לומדים ועובדים וחוזרים מאוחר בערב. כשבחרנו מערכת מיזוג מיד הבנו שצריך להתקין מזגן עילי קטן בהספק נמוך. באמת שאנחנו לא צריכים יותר מזה: גודל דירתנו 30 מ"ר והמזגן העילי שהתקנו עושה את העבודה'.

מערכת מיזוג לוילה במושב

אביבית, בת 74 מבאר יעקב

'בעלי ואנוכי כבר לא צעירים ולא יכולים כמו פעם לחיות בלי מערכת מיזוג. בגלל שאנו מתגוררים בקוטג' גדול בן 2 קומות המליצו לנו על התקנת מזגן מיני מרכזי. כשבאנו לחנות, המוכר סיפר לנו על מערכת מיזוג VRF שהיא יקרה יותר ממערכת מיזוג מיני מרכזית רגילה, אך, לדבריו, גם טובה יותר. התקנו אותה ועד היום לא מתחרטים: מזגן VRF הוכיח את עצמו כחסכוני ביותר (המדחס שלו עובד אחרת לעומת מזגנים מיני מרכזיים רגילים). מה גם שמזגן זה הוא שקט במיוחד: ולי עם בעיות השינה שלי – זה חשוב במיוחד'.

מזגן למשפחה גדולה

ענבל, בת 37 מרחובות

'אנחנו 7 נפשות בבית: בעלי ואנוכי, 4 ילדים ואימי הפנסיונרית. בגלל מספר החדרים הרב היה ברור שנעדיף מערכת מיזוג מיני מרכזית על פני יחידת מיזוג נפרדת בכל חדר. לפיכך, בחרנו במזגן VRF בשל מגוון האפשרויות שהוא מציע: להפעיל תכניות מיזוג שונות בכל חדרי הבית. כך בחדר השינה שלנו (איפה שהתינוקת) ובחדר של אימי שסובלת מקור, אנו מפעילים מיזוג מתון, בעוד ביתר החדרים מוגדרות טמפרטורות נמוכות יותר. הרגשנו שכך ניתן את המענה המושלם לצרכים המגוונים של כלל בני הבית'.

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן