VRF – אם מזגנים הם קצפת – VRF הוא הדובדבן

בשורה התחתונה, השורה שבה סופרים כסף, נוכחים רוכשי מזגן VRF לדעת, לשמחתם, כי במשוואת עלות מול תועלת, בטווח זמן הנאמד בין שנה לשנתיים, המערכת "מחזירה" את סכום ההשקעה ברכישתה. על פי מבחן זה, שהוא מבחן כדאיות ותועלת, קניית מזגן זה מתבררת, באופן ודאי ומוכח, כי זו קנייה כדאית ומשתלמת מכל הבחינות. מזגנים על בסיס הטכנולוגיה המתוקנת במזגנים מסוג זה פועלים בהספק משתנה ולכן הם חוסכים עד 50% מעלויות המיזוג. למעשה, המערכת מחזירה את עלויות ההשקעה בה לאחר כשנה עד שנתיים מרגע רכישתה.

VRF
VRF

טכנולוגיית VRF

ניתן לתמצת את מהותה ואת ייחודה של טכנולוגיית VRF  בשלוש מלים המגדירות אותן – תפוקת קירור משתנה. תפוקה כזאת מתאפשרת בשל היותה של מערכת ההפעלה של מזגן מסוג זה מערכת מודולארית: מיחידת עיבוי אחת, מרכזית, ניתן להשתמש ביחידות איוד ( במספר בלתי מוגבל) שניתן להתקינן בכל מתחם ובכל חדר בבית, ולקבוע בכל אחד מהם את נפח הקירור ועצמתו על פי הנוחות והרגישות של מי ששוהים בו.

 פעולה רציפה ושקטה הודות למזגן VRF 

שמירה על טמפרטורה אחידה מקלה על הגוף ומן הסתם גם על הנפש בעת שהייה במתחם הממוזג. אין תנודות בלתי ניתנות לשליטה בעצמת הטמפרטורה, אין שינויים תכופים ותדירים בין גבוה לנמוך, הפעילות שקטה ורציפה. השקט והרציפות, כשלעצמם, מאפשרים להתעלם מכל רעשי הרקע השונים ולהתרכז בדבר שרוצים לעשותו.

הרווח הכפול של VRF

פעילות רציפה ואחידה של מזגן VRF, שפירושה שמירה על רמת קירור אחידה, גורמת לחיסכון ובתוך

VRF
VRF

כך מייעלת את המערכת, מאפשרת צריכת אנרגיה מדודה, חסכונית, מה שניכר, כמובן, ביחס מיטיבי של עלות מול תועלת. חיסכון כספי וחיסכון אנרגטי הם רווח כפול.  חשוב לציין, כי מאחר שמערכת זו ניתנת לניהול ולבקרה באמצעות מערכת ממחושבת פנימית, קל ופשוט לשלב אותה במערכת הבקרה והשליטה מרחוק המאפיינות בית חכם.

VRF במבחן השורה התחתונה

צריך להודות ביושר ובהגינות כי מערכת VRF יקרה יותר בשל הטכנולוגיה המתקדמת שלה, על כל היתרונות הרבים הגלומים בה, אבל באותה נשימה חשוב ומתבקש לציין כי צריכת החשמל מופחתת בהשוואה למזגנים אחרים ועליות האחזקה נמוכות. המשמעות היא חסכון כספי שלא יסולא בפז אבל ודאי ייאמד בכסף.  בשורה התחתונה- עיניכם הקוראות עדות- מדובר ברכישת מזגן שרכישתו כדאית, מועילה ומשתלמת. מוצר איכותי, שנותן מענה מושלם לרצון ו/או לצורך במיזוג המקום שבו שוהים בתוך הבית.

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן