יועץ מיזוג אוויר – מדוע מומלץ להיעזר בשירותיו?

כאשר מתכננים להקים מבנה מכל סוג שהוא, מומלץ להיעזר ביועץ מיזוג אוויר בכדי ליהנות מתנאי מזג אוויר טובים, כך שכל אדם שיכנס למבנה ירגיש שנעים לו לשהות בתוכו ולא יחווה קור או חום קיצוניים. היועץ מתמחה בהכרת כל מערכות המיזוג הקיימות ויודע להכווין אתכם אל המערכת שתתאים לכם בצורה הטובה ביותר. בעוד שבחברות גדולות אולי כדאי להשתמש במיזוג מרכזי, בבתים כדאי להתקין מזגן אישי לכל חדר לנוחות בני הבית. 

מה תפקידו של יועץ מיזוג האוויר?

יועץ מיזוג אוויר
יועץ מיזוג אוויר

יועץ מיזוג האוויר הוא אדם בעל הסמכה של מהנדס אשר מתמחה בהכרת טכנולוגיות מיזוג האוויר, הבנת הצרכים של הנכס אותו הוא מהנדס, שרטוט פתחי מיזוג אוויר כך שיוכל להגיע משב אוויר לכל חלקי הבית בהתאם לשרטוטי המבנה וייעוץ לגבי שיטות ההתקנה השונות. 

יועץ מקצועי יוכל להעניק לכם מהידע שלו ולספר לכם מה הם הטכנולוגיות והמערכות שניתנות להתקנה בנכס שלכם, שלבי ההתקנה של כל מערכת, והסבר על יכולות ההתקנה השונות. יש מערכות שניתנות להתקנה באופן סמוי או גלוי כחלק מהעיצוב האדריכלי של המבנה. 

בנוסף, היועץ יסביר לכם מה היתרונות והחסרונות של כל מערכת מיזוג, על מנת שתוכלו לבחור את זו המתאימה לכם ביותר. אנשים רבים מעוניינים במערכות מיזוג חסכוניות בחשמל בכדי לחסוך כסף רב שהולך על צריכת החשמל של המזגנים. ישנם מזגנים אשר ידועים ביכולתם לקרר ולחמם בו זמנית, ושימושם העיקרי הוא בחברות עם חללים פתוחים גדולים בהם יש עמדת שרתים, כך ניתן להשפיע על הטמפרטורה בצד של השרתים שתהיה קרה, בעוד ששאר החלל מקבל טמפרטורת אוויר אחרת. 

יועץ מיזוג אוויר
יועץ מיזוג אוויר

מדוע חשוב להיעזר ביועץ מיזוג אוויר?  

יועץ מיזוג אוויר ידע להכווין אתכם למערכות אמינות שיעניקו לכם שקט אישי למרחק של מספר שנים, תוך תכנון מקיף של צינורות האוורור, פתחי המיזוג ומקום מושב מנועי המזגנים. 

פעמים רבות אנשים מוותרים על התכנון עם היועץ ופונים לבעל מקצוע, ולאחר תקופה קצרה מתגלות בעיות שיכולות להוביל לנזק כלכלי גדול אשר כרוך בפירוק תקרות והתקנה מחדש של מערכת מיזוג. בכדי לחסוך את כל הטרחה מומלץ להיעזר ביועץ מיזוג אוויר בשלבי תכנון המבנה הראשוניים. 

מה מומלץ לוודא לפני ששוכרים יועץ מיזוג אוויר?

לשכור יועץ מיזוג אוויר הוא מעשה נכון וחשוב, אך אל תרוצו לשכור את שירותי היועץ הראשון בו נתקלתם. עשו סקר מקיף בו תשאלו מכרים על יועצים בהם נעזרו והשקיעו זמן בקריאת חוות הדעת וקורות חיים. 

מעוניינים ביועץ מיזוג אוויר מקצועי, שגובה מחירים סבירים ומכיר את כל מערכות המיזוג בשוק?

חייגו אלינו ללא היסוס סרגי טטרב 052-8074773 /  ארטיום 050-7175443

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן