יועץ מיזוג אוויר – תכנון מיזוג אוויר לשטחי מסחר

יועץ מיזוג אוויר מסייע לנווט בין אינספור מערכות מיזוג שונות. יועץ מיזוג האוויר הוא אדם מוסמך, בעל ידע מבוסס אודות מערכות מיזוג האוויר השונות, אופני ההתקנה שלהן וההיבטים השונים שלהן. הידע הזה מסייע לנו ליהנות מבחירה מנצחת – במערכת המיזוג האופטימלית ביותר, בהתאם לצרכים שלנו.

יועץ מיזוג אוויר
יועץ מיזוג אוויר

בדומה ליועץ מיזוג אוויר, כיום מיזוג האוויר הוא הרבה יותר ממותרה, בייחוד עקב העלייה או הירידה הקיצוניים בטמפרטורות, שאנו חווים בשנים האחרונות: מבנה מסחרי שלא יאובזר במערכות המיזוג המתאימות, יקשה על העובדים שלו לתפקד כראוי, בייחוד במהלך חודשי הקיץ.

החיוניות של יועץ מיזוג האוויר בתהליך התכנון

כאשר אנו פונים לרכישה של שטח מסחרי או משרד גדולים, מחובתנו לדאוג כי מערכות המיזוג שיותקנו בהם, יעמדו בפני כלל הקריטריונים: כי הן יתאימו לצרכים האישיים שלנו, לתנאים של החלל שבו מותקנת המערכת, כי התשתיות של מערכות המיזוג הן איתנות וכל זאת – תוך שמירה על התקציב שלנו.

רוב הפעמים, האדריכלים שדואגים לתהליך הבנייה, אף יטפלו בתהליך ההזמנה וההתקנה של מערכות המיזוג השונות. עם זאת, בניגוד ליועץ מיזוג אוויר – אין בידי האדריכל את המידע המתאים, כך שלא יוכל להגיע להחלטה הטובה ביותר עבור המבנה ועבורנו! משום שאין בידי האדריכלים את המקצועיות וההבנה העמוקה, פעמים רבות אנו נמצא את עצמנו עם מערכת מיזוג שאינה מתאימה לצרכים שלנו ואף פוגעת באיכות השהייה בחלל.

מטרתנו בסיביר מערכות מיזוג אויר בע"מ לסייע למנוע את הקושי הזה, בזכות יועץ מיזוג אוויר מדופלם ומדוקדק, שלא רק יידע כיצד להתאים לנו את מערכת המיזוג האיכותית ביותר – הוא אף ישתף אותנו בתהליך הבחירה, כך שהמערכת תתחשב בצרכים האישיים שלנו.

יועץ מיזוג אוויר
יועץ מיזוג אוויר

תפקידיו השונים של יועץ מיזוג אוויר

כאשר אנו בוחרים ביועץ מיזוג אוויר, אנו בוחרים בבעל מקצוע, שמכיר את מערכות המיזוג השונות כמו את כף ידו. על ידי כך, הוא יוכל להתאים לנו מערכת מיזוג בעוצמה המתאימה לחלל שלנו, וימליץ היכן להתקין את התשתית שלה, לשם פעילות אופטימלית.

זאת ועוד, יועץ מיזוג האוויר יסביר לנו היכן כדאי לנו להתקין את מערכת המיזוג עצמה בחלל שלנו. על ידי כך, נהנה ממיזוג אופטימלי, המתחשב באקוסטיקה, בגודל ובכיווני האוויר של החלל המסחרי שלנו.

יועץ מיזוג אוויר אף יסייע לנו ללמוד כיצד מערכת מיזוג אחת תסייע לנו לחסוך כסף ועל ידי כך – לתרום לחיסכון משמעותי בטווח הארוך.

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן