יועץ מיזוג אוויר חיוני עוד בשלב תכנון המבנה

היום כבר אי אפשר להתחמק מהנחיצות הגוברת של תכנון מיזוג אוויר יעיל בכל מבנה. ברוח התקופה יש גם לקחת בחשבון את שיקולי שמירת איכות הסביבה, ולכן כל מערכת יעילה אנרגטית שגם חוסכת לכם כסף תתקבל בברכה. את שלב התכנון יש לעשות עוד כשבונים את הבית, אולם גם לאחר מעשה אפשר להיעזר בשירותי יועץ מיזוג אוויר, כך שהמיזוג אצלכם יענה על כל הקריטריונים לשביעות רצונכם.

מהו תפקידו של יועץ מיזוג אוויר?

יועץ מיזוג אוויר
יועץ מיזוג אוויר

איכות החיים שלנו בבית, או השהות שלנו במבנה ציבורי, נקבעת ישירות מיעילות התשתיות ובנייתן בצורה מיטבית. קביעת המיקום של כל אחת מהן, יחד עם בחירת מערכות שונות, תשפיע ישירות עד כמה נוכל להשתמש בבית בצורה נעימה. מיזוג אוויר הוא קריטי באקלים כמו של ישראל, ולכן יועץ מיזוג אוויר נכנס לעבודה ברגע שתרצו לייעל אותו. הוא בוחן את תכניות הבית, בודק את אורח החיים ואת הצרכים של בני הבית ומשתמשי המבנה, וקובע אילו מערכות מיזוג אוויר אופטימליות לכם, והיכן להתקין אותן.

על מה עוד משפיע יועץ מיזוג?

יועץ מיזוג יכול להפחית באחוזים ניכרים את תצרוכת החשמל שלכם רק על ידי שינוי מערכת מיזוג האוויר שאתם משתמשים בה, הן בגלל השיטה והן בגלל היעילות האנרגטית שלה. מערכת מיזוג כזאת צריכה להיות מותקנת בהתאם לתכניות הבית אם הוא כבר נבנה, או להשתלב בתכנון האדריכלי אם לקחתם יועץ מיזוג אוויר כבר בשלב זה, שהוא המעשה הרצוי ביותר.

מהם שיקוליו של היועץ?

יועץ מיזוג אוויר
יועץ מיזוג אוויר

יועץ מיזוג אוויר לוקח בחשבון את גודל הבית, את מי שגר בו ומהם צרכיו, כיצד הבית בנוי ולכן גם איך תסתעף מערכת הצינורות או תעלות האוורור; האם יש בבית אנשים רבים בכל שעות היממה או רק בשעות הערב, והאם נחוצה טמפרטורה שונה בכל אגף של המבנה או שהיא חייבת להיות אחידה. כמו כן, חשוב לייעל עד כמה שאפשר את הצריכה האנרגטית לא רק בגלל החיסכון הכספי, אלא משום שככל שתצרכו פחות אנרגיה זה גם יועיל לסביבה.

מה עוד נלקח בחשבון בייעוץ ותכנון מיזוג אוויר?

מיזוג אוויר אינו רק שמירה על קירור והסקה. המערכת דואגת גם לאוורור נאות של כל החדרים, לפליטת גזים רעילים טבעיים שמצויים בכל מקום, ובמקרה חירום גם לסילוק יעיל של עשן. ההתקנה של המערכת עצמה נעשית גם לפי ההעדפות האסתטיות והמבניות של בעלי המבנה, ובצורה בטיחותית ביותר כדי לא להפריע לשגרה אלא לייעל אותה.

לסיכום, כדי להבטיח שמיזוג האוויר והאוורור יפעלו אצלכם כשורה, מומלץ להיעזר בשירותי החברה המתמחה בהתקנת מערכות אלו, ויש לה ניסיון מעל 15 שנה בשוק.

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן