מזגן VRF – יתרונות בבתים פרטיים גדולים

מערכת מיזוג אוויר איכותית, מהווה דרישה בסיסית אצל כל בעלי הבתים המתקינים מזגן בנכס שלהם, מה שמסביר את העלייה בביקוש של מזגן VRF והפתרונות הייחודיים שהוא מציע. מזגנים מסוג זה מאפשרים שליטה מקסימלית בחימום ובקירור של חדרים בבית, גם כאשר הם סמוכים, באמצעות הפרדה מוחלטת בין היחידות הפנימיות של המזגן המחוברות למערכת עיבוי חיצונית אחת. היכולת לכוון את הטמפרטורה המתאימה עבור כל חדר בנפרד ולשמור עליה לאורך זמן, מייצרת שליטה מקסימלית ב"מזג האוויר של הבית". כאשר מדובר בבתים גדולים או וילות, מזגן VRF הוא הפתרון האופטימלי, כיוון שהמערכת המותקנת בו מאפשרת פיצול ומיזוג מיטבי בכל אזור בבית, על פי בחירה ובהתאם לצרכיהם של הדיירים.

מזגן VRF
מזגן VRF

מזגן VRF מאפשר לקבוע טמפרטורה שונה בכל חדר
היתרון העיקרי של המערכות המותקנות בתוך מזגן VRF הוא האפשרות לייצר טמפרטורה על פי בחירה. למעשה מיזוג האוויר בשיטה הזו, פועל בעבור כל חדר באופן ספציפי, תוך שימוש מיטבי באוויר מבחוץ וכן וויסות פנימי של המערכת – על פי העומס הנדרש ממנה. הנפרדות בפעולתו של מזגן VRF בתוך הבית, איננה משפיעה על יציבותו והוא עובד באופן רציף ועם זאת שקט במיוחד, גם כאשר במתחם אחד הוא מופעל על טמפרטורה גבוהה ובשני על נמוכה. בבתים פרטיים גדולים מדובר בפתרון נהדר, בעיקר אצל מי שהצורך בחימום או קירור של אזור ספציפי בביתו, הוא קבוע.

למי יתאים מזגן VRF?
אלו יכולות להיות, למשל, משפחות שבהן יש תינוק, אשר נהוג לחמם את חדרו בצורה מתונה וחשוב שהטמפרטורה בחדר זה לא תהיה קיצונית לשום כיוון. בעונת הקיץ, ייתכן שמשפחה כזו תעדיף שאזור

מזגן VRF
מזגן VRF

הסלון יהיה קריר ואנשים הנכנסים מבחוץ יוכלו להרגיש הקלה מהשמש הלוהטת, בעוד שבחדר התינוק תישמר הטמפרטורה המסוימת המתאימה לו והמיטיבה עם בריאותו. מזגן VRF יאפשר שמירה רציפה ויציבה על אותה הטמפרטורה בחדר התינוק, ללא שום השפעה על הפעלת המיזוג בשאר הבית.

מזגן VRF הוא שקט וחסכוני בחשמל
העובדה שמערכת העיבוי החיצונית נחלקת למספר יחידות נפרדות בחלקו הפנימי של הבית, תורמת לכך שהפעלת מזגן VRF היא חסכונית בחשמל, לטווח הארוך. מי שמשתמש במכשירי חשמל בכלל ובמיזוג אוויר בפרט באופן רציף, יודע עד כמה החשבון החודשי יכול לטפס מעלה בהפעלת מאסיבית של המזגן, המתרחשת בעיקר בשיאן של עונות הקיץ והחורף. מזגן VRF יכול לווסת את עצמו על פי העומסים הנדרשים ממנו ובכך הוא שומר על פעולה יציבה, שקטה ורציפה, בכל עונות השנה. הפעלת מערכת המיזוג המבוססת על הטכנולוגיה הזו, גם בשימוש ממושך, מייצרת חיסכון כספי משמעותי.

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן