כיצד מערכות מיזוג אויר VRF מסייעות לחיסכון בחשמל?

אחת מהדרכים לחסוך באופן ניכר בחשבון החשמל, היא להפעיל את המכשירים "זוללי האנרגיה" בצורה מבוקרת. אנשים רבים מתקשים לעשות זאת ובמיוחד בשיא הקיץ והחורף, עונות שבהן השימוש בחשמל הוא מוגבר ובייחוד כשמדובר בהפעלת מזגנים בבתים. היתרון המשמעותי של מערכות מיזוג אויר VRF על פני טכנולוגיות מיזוג אחרות, היא היכולת לווסת באופן עצמאי את השימוש בחשמל, לעמוד בעומסים כבדים של אנרגיה מבלי להפסיק לעבוד ובכך לייצר טמפרטורה יציבה ונעימה במשך שעות ארוכות.

מערכות מיזוג אויר VRF הן שקטות אך עוצמתיות

מערכות מיזוג אויר VRF
מערכות מיזוג אויר VRF

היתרון הדומיננטי ביותר של מערכות מיזוג אויר VRF הוא הפיצול המתרחש בחלק הפנימי של המערכת, המתחילה מיחידת עיבוי חיצונית אשר נחלקת בתוך הבית ליחידות שונות המגיעות, כל אחת בנפרד, למקום אחר: אחת לחדר השינה של ההורים, אחת לחדר הילדים, אחת לסלון וכן הלאה. בהדלקת המזגן ניתן לכוון את גובה הטמפרטורה הרצויה, בכל חדר שבו קיימת יחידה של המערכת. האופציה הזאת הופכת אותה לאופטימלית לשימוש, למשל, בבתים שבהן מתגוררים בני משפחה בגילאים שונים, המעוניינים בחדר ממוזג יותר או פחות – בהתאם להרגלי המחיה שלהם.

מערכות מיזוג אויר VRF פועלות ללא רעש אך בעוצמה רבה, מה שהופך אותן לאפקטיביות במיוחד. הטכנולוגיה החכמה שבה הן מיוצרות, מאפשרת שמירה על מזג אוויר יציב לאורך זמן וכל זאת מבלי להפסיק או להיכבות. המזגן למעשה עובד ברצף ומחמם – או מקרר – בצורה קבועה את החדר, כל עוד הוא מופעל ועד לכיבויו המוחלט, רק כאשר הדבר נעשה באופן יזום על ידי המשתמש. בניגוד למערכות אחרות, המזגן איננו זקוק לכיבוי והדלקה מחדש על מנת לשמור על טמפרטורה קבועה, אלא "יודע" כיצד לייצר מיזוג בעוצמה מסוימת באופן עצמאי, ללא התערבות.

איך ניתן לחסוך בחשבון החשמל באמצעות מערכות מיזוג אויר VRF?
בתקופות במהלך השנה שבהן ישנה עלייה ניכרת בצריכת החשמל, מערכות מיזוג אויר VRF מייצרות מקסימום של חיסכון בכל הקשור לשימוש בחשמל לצורך מיזוג האוויר בבית. אין זה פלא, אם כך, שמדובר במערכת שהפכה לפופולרית מאוד אצל צרכנים פרטיים, כמו גם בקרב מנהלי ארגונים גדולים, המחפשים אחר הטכנולוגיה החדשנית ביותר עבור המשרדים שלהם ומעוניינים לחסוך בצורה משמעותית בהוצאות החשמל של הארגון.

מערכות מיזוג אויר VRF
מערכות מיזוג אויר VRF

האפשרות לכוון מערכות מיזוג אויר VRF באופן המותאם למשתמש, באמצעות הפעלה של כל אחת מבין היחידות הפנימיות של המערכת באופן נפרד, מונעת את הצורך "להפריע" למזגן, לכבות ולהדליק אותו מחדש או להנמיך את העוצמה שלו: הוא עושה זאת בעצמו ובצורה הטובה והחסכונית ביותר.

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן