למי מתאים להיעזר בשירותי יועץ מיזוג אוויר?

 יועץ מיזוג אוויר מבצע תכנון נכון של מערכות מיזוג אוויר במבנה ציבורי או פרטי הוא בדיוק ההבדל שבין מיזוג אפקטיבי לבין בעיות אוורור וזרימה שמקשות על השוהים במבנה ליהנות ממנו

יועץ מיזוג אוויר
יועץ מיזוג אוויר

טכנולוגיית מיזוג האוויר שעומדת לרשותנו כיום מגבירה את המודעות לתכנון של מערכות מיזוג האוויר במבנה עוד בשלב הקמתו, ואם אין ברירה גם לאחר מכן. היום ברור כי תכנון מערכת זו ובנייה ירוקה וחכמה יכולים גם לחסוך בעלויות מיזוג והסקה וגם למקסם את הפוטנציאל של מיזוג האוויר – זו עבודתו של יועץ מיזוג אוויר.

אנשי המקצוע בתחום נדרשים לעבוד עם תכניות הבנייה והנדסה של הבניין, למצוא את הנקודות הנכונות ביותר להצבת מתקני המיזוג כך שמי שנמצא בבניין ייהנה מאוורור ומטמפרטורה נעימה ורצויה בכל עונות השנה – יועץ מיזוג אוויר דואג שכל הדרישות הנ"ל יענו.

למה חשוב לתכנן מיזוג אוויר?

יועץ מיזוג אוויר מבצע תכנון מיזוג האוייר בעיקר בבניינים ציבוריים, שהעובדים בהם או כל מי שנמצא בהם מתקשה לנשום או להרגיש את מיזוג האוויר בצורה מיטבית. יש לכך כמה סיבות והן לא קשורות בהכרח לתקינות הציוד או למותג הלא איכותי שבחרו להתקין. ברוב המקרים, בעיות אוורור וטמפרטורות לא נוחות נובעות מתכנון לקוי של מיזוג האוויר.

כשל זה מתבטא בהנחת תעלות אוורור במידות לא נכונות, במיקומים לא אפקטיביים, בשימוש בדגמים ובסוגי מזגנים לא נכונים למבנה מבחינת תפוקת הקירור ונפח האוורור שלהם ועוד. במקומות כאלה ברור שלא עבדו נכון עם תכניות הבנייה ולא שילבו את מערכת מיזוג האוויר והאוורור בתשתיות בצורה יעילה.

כיצד עובד יועץ מיזוג אוויר?

יועץ מיזוג אוויר
יועץ מיזוג אוויר

לכל מבנה יש קריטריונים משלו כיצד יפעלו בו מערכות מיזוג האוויר והאוורור, אולם מה שמשותף לכולם הוא דרך העבודה של יועץ מיזוג אוויר : קבלת תכניות מהאדריכל לכל מפלסי המבנה, תכנון תעלות ופירי אוורור והכנסת אוויר לכל המפלסים והגדרת מיקום פליטות האוויר, מהחניון (אם יש כזה) ועד הגג. כך מובטח שהמבנה יאוורר וימוזג בצורה יעילה ולכך דואר יועץ מיזוג אוויר.

יועץ מיזוג אויר עובד עם יועץ החשמל ומהנדס הבטיחות ובתיאום הדוק עם האדריכל כדי להגדיר את כל האזורים הרגישים הרלוונטיים לאוויר ומיזוג, כמו אזורי אש ויניקות עשן, מיקום של תקרות אקוסטיות בגלל רעש המנועים ומיקום תעלות האוורור, הגדרת שיטה רצויה למיזוג האוויר למבנה מסוים זה – אם פיצול או מרכזי ואיזה סוגי מזגנים, מיקום הזנות חשמל לפי צורכי המערכת, הצגת יתרונות וחסרונות ללקוח והמלצות.

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן