מדוע מזגן VRF הוא הבחירה הטובה ביותר לבית הפרטי?

התחממות גלובלית, מפלי טמפרטורות קיצוניים, שינויי אקלים… לא נלאה אתכם בהסברים מדעיים מיותרים. מה שחשוב זו העובדה שמשנה לשנה בחורף נהיה קר יותר וקיץ הופך בהדרגה להרבה יותר חם. יותר ויותר אנחנו מוצאים את עצמנו מצטנפים מתחת לשמיכה בבית כשקר בחוץ ונמנעים מלצאת ה

מזגן vrf

חוצה כשהטמפרטורות נוסקות ואחוזי הלחות רק עולים. אבל מה? גם השהייה בבית כבר הפכה לבלתי נסבלת. ולא, זה לא רק אתם: כלל לא פשוט לתפקד בתנאיי חום או קור קיצוניים. אז מה עושים? התקנת מערכת מיזוג אוויר, או במילים אחרות, מזגן זה בהחלט הפיתרון המתבקש וההגיוני ביותר. עם זאת, איזו מערכת מיזוג הכי מומלצת? הרי יש כל כך הרבה סוגים. הכירו: מזגן VRF – דור חדש של מזגנים המצטיינים בוויסות תנאיי המיזוג והתאמתם האופטימאלית לדרישות המגוונות של כל בני הבית.

מה עדיף: מזגן בכל חדר, מזגן מרכזי או VRF?

מה זה מזגן מרכזי או מיני מרכזי לא צריך להסביר – הרעיון ברור: יחידת מיזוג פנימית אחת שמזרימה אוויר דרך תעלות מיוחדות לכל חדרי הבית. בהחלט פיתרון נוח למיזוג הדירה. עם זאת, בניגוד למצב בו יש מזגן נפרד בכל חדר, מזגן מרכזי אינו מאפשר 'לשחק' עם הגדרות המיזוג בכל אחד מחדרי הבית. ובמילים אחרות, אתם לא יכולים להחליט שבסלון תהיה לכם טמפרטורה X ובחדרי שינה טמפרטורה Y. מכאן שהיתרון המובהק של מזגן VRF טמון ביכולת שלהם ליצור תנאי מיזוג שונים בכל חדר וחדר. הבעל עושה ריצה על הליכון בחדר עבודה בזמן שהתינוק הקטן ישן שנת ישרים בחדר הילדים? אין בעיה, מגדירים 16 מעלות לאבא, 25 מעלות לקטנצ'יק וכולם מרוצים. אם תרצו, תוכלו אפילו להפעיל את מזגן VRF שלכם על חום בחלק מחדרי הבית וביתר האזורים להפעיל קירור.

טכנולוגיית VRF – עיקרון פעולה

אתם שואלים איך זה אפשרי? הגדרת טמפרטורות נבדלות לחדרי הבית השונים זה כל הקטע של מזגן VRF. אינוורטר זו הטכנולוגיה שעומדת מאחורי כל העניין. המדחס של מזגן VRF מסוגל לנוע במהירות משתנה ולווסת על ידי כך את תפוקת המזגן בהתאם לצורך (בשונה ממדחסים רגילים הפועלים במתכונת של ON / OFF). ההבדל בין מזגן מרכזי מסוג אינוורטר רגיל למזגן VRF הוא ביכולת השליטה של המערכת המרכזית בכל אחד מהמאיידים. בעוד מזגן אינוורטר רגיל מזרים אוויר בטמפרטורה אחידה לכל המאיידים שבבית, מזגן VRF מזרים אוויר בהתאם לטמפרטורות שהוגדרו עבור כל אחד מהמאיידים בנפרד. והנה, בחדר אחד יש לנו אוויר קר יותר, בשני קר פחות ובשלישי: אוויר חם – אתם מחליטים!

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן