מדוע מערכת VRF משפרת את איכות החיים שלכם?

מכל מערכות מיזוג האוויר שקיימות היום, מערכת מיזוג VRF נחשבת לטובה וליעילה שבהן בגלל תכונותיה והיתרונות שהיא מציגה ללקוחות בשיפור איכות החיים

VRF
VRF

מערכת מיזוג VRF נחשבת לבחירה המומלצת של אנשי מיזוג אוויר בגלל איכות החיים שהיא מציעה ללקוחות שבוחרים בה. היתרון הגדול ביותר של מערכת מיזוג VRF הוא שהיא מערכת מיזוג מודולרית הפועלת לא כמו מזגנים רגילים, אלא על בסיס שינוי בנפח זרימת הקירור המערכת, בעזרת מדחס מיוחד.

יחידת האיוד היא זו שאחראית על פעולת הקירור עצמה, ואיכות המיזוג נקבעת בזכותה. הודות לכך, המערכת יכולה לעבוד עם כמה יחידות אידוי מבלי שזה ישפיע על רמת המיזוג בכל חדר. VRF מציעה ללקוחות מיזוג אחיד בכל חלל, וזהו היתרון המשמעותי ביותר שלה, בין שאר היתרונות שיפורטו להלן.

 

כיצד מערכת מיזוג VRF מוסיף לאיכות החיים שלכם?

VRF
VRF
  • טמפרטורה אחידה בכל חדר כל הזמן – מערכת מיזוג חדשנית זו פועלת בניגוד למזגנים רגילים, שבהם יש הפסקות בפעולת המנוע בגלל השינויים בטמפרטורה והצורך בהתאמת המאיידים. רמת הטמפרטורה קבועה ולכן לא נוצר מצב שבו הטמפרטורה מתחממת לפתע ומנוע המזגן חוזר לפעול ולקרר. הנוכחים בחדר אינם סובלים מהפערים ברמות הקור והחום.
  • פעולה שקטה במיוחד – בגלל מבנה המערכת של מנוע אחד חיצוני ויחידות מיזוג פנימיות, נשמר השקט המופתי וכך הוא יכול להתאים גם למבני ציבור שבהם זה חשוב. לא עוד רעש של מזגן שמפריע באמצע ישיבה או בשעות הלילה.
  • התקנה נוחה לכל מבנה –אפשר למצוא פתרונות התקנה של המערכת בכל מבנה שהוא ובכל מגבלה. כך שלעתים מערכת VRF יכולה להיות המענה היחיד למבנה ששום שיטת מיזוג אחרת לא טובה לו.
  • אסתטיקה בהתקנה – המערכת יכולה להסתפק במיקום צדדי של המנוע ויחידת העיבוי משום שאורך הצינורות של האוורור מגיע עד 150 מטר. מה שהופך אותה לאסתטית בכל מבנה פרטי או ציבורי.
  • התאמה מוחלטת למזג האוויר הישראלי –VRF עובד מצוין גם בתנאי מזג אוויר חם במיוחד, מה שמאפיין את מזג האוויר הישראלי. באזורים הקרים של ישראל הוא עובד טוב גם בקור מקפיא.
  • חיסכון בעלויות –שמירה על טמפרטורה אחידה ותפוקה מדויקת אינה עולה לכם הרבה כמו במזגן אחר.

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן