מזגן VRF – איכות חדשנית וחסכונית

מיזוג האוויר בימינו הוא עניין של מה בכך; הסיכויים כי הציבור יצליח לשרוד קיץ שרבי בודד בארצנו הקטנטונת ללא מיזוג שואפים לאפס. עם זאת, מיזוג אוויר הינו עסק יקר ומהווה נתח שמן מחשבון החשמל של רוב הבתים בישראל. למזלנו, מהנדסי יפן הוסיפו לחקור, לבנות ולחלום עד אשר הגיעו לתוצר ייחודי הלוא הוא מערכת ה- VRF, החידוש הפופולרי בקרב עולם המזגנים מזה שנת 2003.

מזגנים הפועלים בחסות מערכת ה- VRF הינם חסכוניים באנרגיה, בשל הגמישות שלה מבחינת טמפרטורה. עד היום הכרנו את מערכת המיזוג הקונבנציונלית, המתקבעת על טמפרטורה ספציפית, מקררת או מחממת את החדר עד אשר הוא מאוורר לפי הטמפרטורה הנדרשת ולאחר מכן עוברת למצב השהייה. מצב זה איננו נעים ונדרש זמן עד שמערכת המיזוג חוזרת לתלם, במהלכו טמפרטורת החדר סוטה בין 3 ל- 4 טמפרטורות בממוצע. מערכת ה- VRF, לעומת זאת, מאפשרת לחלק את וויסות הטמפרטורה בין חדרי הבית או העסק ואף להפנות עודפי קירור או חימום לאזורים נחוצים יותר, ללא מצב השהייה או סטייה בטמפרטורות לכל אורך ההפעלה כלומר, פעולה מתמדת של מערכת המיזוג.

מעבר להיותו חסכוני ונוח, אופן ההתקנה של מזגני מערכות ה- VRF  הוא פשוט מאוד, ואף מותאם להתקנה בכל אזור פנימי של הבית, בזכות הגיוון של מערכות האיוד. בנוסף, ממדי יחידות העיבוי החיצוניות אף הם קטנים יחסית, כך שניתן להתקינם בכל אזור חיצוני של הבית בין אם מדובר באזור החלונות, הגג או כמעט כל קיר חיצוני.

בזכות מזגני מערכות ה- VRF אתם ובני משפחתכם תזכו לשנת לילה ערבה, משום שמערכות אלו לא עולות על רעש של 25 דציבלים בלבד! שלא כמו מערכות המיזוג הקונבנציונליות. השקט והשלווה מתאפשרים בזכות מערכת ה- VRF המתוחכמת, המחלקת בין יחידות האוורור הפנימיות את זרימת האוויר מהבית ומחוץ הלו בשלבים, ועל ידי כך יוצרת זרימה איטית ושקטה של אוויר עד ליציאתו דרך יחידת העיבוי החיצונית.

מזגנים הפועלים על בסיס מערכות ה- VRF מצליחים לשרוד תנאי אקלים חריפים ביותר; עד לטמפרטורה קודחת של 45 מעלות, ימשיך המזגן לשרת אתכם נאמנה ולצנן את ביתכם.

עם מגוון רחב של עיצובים, גדלים וממדים, העובדה הפשוטה היא כי מערכות VRF הינן משתלמות יותר, נעימות יותר ונוחות יותר ממערכות המיזוג הקונבנציונליות של נחלת העבר. לימי הקיץ השרביים והחורף הגשומים, מומלץ להצטייד במערכת המיזוג היעילה אשר תלווה אתכם לאורך זמן.

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן