מזגן VRF – מזגן שמתאים את מיזוג האוויר בבית למה שבאמת נח

מאז שהמציאו את מיזוג האוויר אנחנו נהנים משכלולים שונים של הטכנולוגיה שמפעילה אותו לתועלתנו ולרווחתנו. כעת, מגיעה אלינו שיטת מיזוג ייחודית – מזגן VRF. זוהי מערכת מיזוג שנחשבת לאופטימלית ביותר למיזוג כמה חללים במקביל, בצורה יעילה וחסכונית הרבה יותר ממה שהכרנו עד כה. להלן כל מה שרציתם לדעת על שיטה זו מניסיוננו העשיר בהתקנת מערכות אלה לנוחותם של אנשים רבים שהתנסו בכך ואינם מוכנים לחזור לשיטה הישנה.

מהו מזגן VRF?
זוהי מערכת שבה המאיידים קובעים את תפוקת המדחס (Inverter) ואת נפח זרימת הקירור בהתאם לצורךשלכם במיזוג בטמפרטורה מסוימת. תדר המנוע משתנה לפי דרישת המאיידים, מבלי שתסבלו מתנודות עולות ויורדות בטמפרטורה. כלומר, היא נשארת קבועה ואינה משתנה כפי שחווים לעתים במערכות מיזוג אחרות, ולכן יוצרת תחושה נעימה יותר. מניסיוננו, לקוחות שהתנסו במיזוג של מערכת זו מרגישים בהבדל בתוך כמה שעות ויודעים להעריך את הרמה האחידה של המיזוג שאנחנו יכולים לספק להם.

צורת התקנה ייחודית
בגלל צורת ההפעלה הייחודית שלו, אנחנו יכולים להתקין כמה יחידות של מאיידים שמחוברים ליחידת עיבוי אחת וכולן עובדות יחד במקביל. כך, נאפשר לפזר אותן בכל חדרי המבנה ועדיין לשמור על טמפרטורה אחידה. זה שונה ממה שאנחנו מכירים בשיטות מיזוג אחרות שבהן ברור לנו שבנקודות מסוימות הטמפרטורה תהיה שונה אחת מהשנייה. כאן אנחנו יכולים להבטיח שזה לא יקרה, ואנחנו יכולים להבטיח לכם גם צורת התקנה אסתטית יותר למי שזה חשוב לו, משום שיחידות העיבוי קטנות בדרך כלל ומאפשרות מיקום נוח יותר של VRF מבחינה אדריכלית. נוסף על כך, אורך הצינורות שנלווים אליו מאפשר התקנת יחידות במקומות רחוקים מהדירה, על הגג, ומנצל שטחים אלה למטרות אחרות בכל חלל שהוא, פרטי או ציבורי.

מיזוג אחיד בכל חלל
הכוונה היא בעיקר ליציבות תרמית אופטימלית בחימום ובקירור של כל חלל, כך שאינכם צריכים לווסת כל הזמן את פעילות המזגן המרכזי, או להיכנס לכל חדר ולהתחיל לכוון שם את הטמפרטורה. זה מצוין במיוחד למי שמחמם בניין משרדים שבהם לכל אחד דרישה משלו, או לבית עם ילדים, בגלל רגישותם לשינויים. כך קורה שבכל חדר שנכנסים אליו יש תמיד אותה רמת מיזוג.

מנועים שקטים באמת
להפך. יחידות מזגן VRF ידועות בזכות הפעילות השקטה שלהם הן בפנים והן בחוץ. מכיוון שהיא מערכת מתוחכמת מאוד אפשר גם לשלב אותה במערכות בית חכם על ידי התקנת שליטה מרחוק ולשלב אותה בשלט הביתי. אנחנו ממליצים להתקין מזגן זה במיוחד אצל כל מי שחשוב לו השקט בביתו או מקום העבודה והרעש של המזגנים משבש את התקשורת במשרד.

עמידות יוצאת מהכלל במזג האוויר הישראלי
מערכות מיזוג רבות קורסות תחת הנטל של החום הישראלי, אולם VRF אינו מפסיק לקרר גם בטמפרטורה של 45 מעלות וגם בטמפרטורה שמתחת לאפס. אנחנו מכירים את הבעייתיות שבקריסת מזגנים בגלל השרב הישראלי ולכן אנחנו ממליצים מאוד על שיטה זו שמונעת זאת בדיוק בגלל המדחסים והמאיידים שעובדים בצורה מתואמת ואחידה בהספק גבוה. את ההבדל הזה מרגישים לקוחות שמספרים לנו על השינוי הזה גם בימים החמים ביותר.

יתרונותיה של שיטת המיזוג VRF
היתרונות הרבים של מזגן VRF לצרכן הישראלי מתבטאים בעיקר בחסכוניות שלה בתפעול ולאורך זמן. מניסיוננו העשיר, היעילות האנרגטית שלה מפחיתה באחוז ניכר את צריכת החשמל משום שאין צורך להגביר את התפוקה בגלל שינויי טמפרטורה והמערכת עושה את הוויסות בעצמה. אם אין צורך בכך המערכת לא תפעיל את כל המדחסים, ואתם תצרכו רק מה שצריך באמת. המבנה המתוחכם של המדחסים הקטנים בתוך המערכת מייתר את השירות למדחסים, התחזוקה קלה והם שומרים על תקינותם ויעילותם לזמן רב באחריות היצרן. כל זה הופך את המערכת למיזוג הכי כדאי שתוכלו למצוא בתחום זה, ומציב את מזגן VRF כשיטה הכדאית והיעילה ביותר לביתכם ולעסק שלכם.

הצטרפו ללקוחותינו המרוצים שכבר עשו את המהפך של המיזוג בביתם והתקשרו לקבל מידע נוסף ולקבוע פגישה: 1700-555-594

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן