מזגן VRF – שקט, עצמי וחסכוני

מזגן VRF חולל זה מכבר מהפכה בעולם המיזוג. אי אפשר להפריז בתיאור השפעתה. מוטמעת בו טכנולוגיה חדשנית, אשר בניגוד למזגנים אחרים, מאפשרת שליטה נפרדת בטמפרטורה בכל אחד ממתחמי הבית (וכל מבנה שהוא). ההבדל מורגש בשלושה מדדים ובשלושה ממדים עיקריים: מזגן VRF זה הוא שקט, עצמתי וחסכוני יותר.

מזגן VRF
מזגן VRF

 יתרונות של מזגן VRF

לבד מהיכולת למזג את הטמפרטורה בכל מתחם ובכל חדר, מתאפיינת הטכנולוגיה של מזגן VRF בכך שהיא מאפשרת יצירת אקלים נוח בכל חדר, וזאת בשיעור ובמידה המותאמים אישית לצורך ו/או לרצון של השוהים בו, ניתן ליהנות גם מהאפשרות ליהנות מעצמה שונה ומשתנה. בעוד חלק הארי של המזגנים פועלים רק בשני מצבים בלבד – on/off – ניתן להגביר את עצמת המזגן או להחלישה באופן נפרד בכל חדר ובכל מתחם, ובכך לייתר את הצורך להתקין מזגן נפרד בכל אחד מהם. אנשים שונים זה מזה "כשוני האש מן המים", כלשונה של המשוררת. רבים מאתנו נקלעים מדי פעם, כמשוער, למצב שבו טמפרטורה נתונה במקום מסוים גורמת לפלוני להתלונן "קר לי" בעוד לאלמוני היא גורמת להביע תלונה הפוכה- "חם לי". הודות ליכולת לשלוט על הטמפרטורה קל יותר להגיע ל"עמק השווה"- במירכאות ובלעדיהן- בין השניים. מזגן VRF מאפשר זאת.

השילוש המנצח של מזגן VRF – יעלות, שקט וחיסכון

מזגן VRF מהווה דוגמה ואף מופת למיצוי מרבי ומיטבי של יצירת אקלים מבוקש ושמירה עליו. הטמפרטורה יציבה, אף שהיא ניתנת, כאמור, לשינוי, על פי צורך או רצון של מי מהאנשים.

אקלים מבוקר בתוך מבנה מהווה מרכיב חשוב, לתחושת רבים מרכזי, באיכות החיים במקום סגור. כאשר מדובר במזגן שמערכת ההפעלה שלו עובדת בשקט, ובהינתן שהמנוע המרכזי של מזגן VRF ממוקם הרחק מהחדרים בבית, נהנים הדיירים והאורחים משקט. אין הכרח לבצע שום שינוי, מכל סוג שהוא, כדי לעמעם את הרעש או לבודדו מאחר שהוא כלל אינו מורגש.

מזגן VRF
מזגן VRF

מזגן VRF –שווה כל שקל

רכישת מזגן VRF מחייבת, כמובן, הכנסת יד לכיס אבל לא לעומק המחייב את הכנסתה כשרוכשים מזגנים חלופיים, שלא מוטמעת בהם  הטכנולוגיה החדשנית המוטמעת בו. העובדה כי מזגן זה פועל בהספק משתנה פירושה הוא- חיסכון כספי של עד 50% מכלל עלויות המיזוג. אין ספק כי הכדאיות הכלכלית של רכישתו, קבלת תמורה מלאה על הכסף שמושקע ברכישתו ואיכותו המצוינת של מזגן ותפוקתו, כמו גם פיזור החום בטמפרטורה הרצויה בכל מתחם וחדר בבית, הופכים אותו למוצר שנותן מענה מלא על הדרישות והציפיות ממזגן.

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן