מזגנים לדירה ולבית

במזג האוויר חם, בהגיעתו הביתה, כל תושב בישראל רוצה לצלול לתוך קרירות נעימה ולשכוח מקרני השמש השורפת . זה רק מדגיש את הדעה הרובחת, שהמזגן בישראל הוא הציוד הפופולרי ביותר, והצורך בו מעולם לא יחדל!

אז כאשר אתה עומד בפני בחירה בין אפשרי להכרחי, רצוי להתמקד במה שנחוץ באמת – במזגנים.הרי אווירה נעימה בחדר – זה לא רק אפשרות להירגע אחרי שעות עבודה רגילות, אלא גם להעביר את הזמן באופן יעיל ומשחרר בסוף השבוע עם המשפחה, כשלא מתחשק לצאת מהבית. זה גם מאפשר לך לשמור על בריאות, שהיא כל כך חשובה עבור כל אדם!

זו הסיבה שהחברת סיביר, מציעה היום לכל תושבי ישראל, לרכוש ולהתקין מערכת מיזוג אוויר לבית מגורים.
במידה ואתם מעוניינים לקנות מזגן – אנו בחברת סיביר נתאים לכם אותו באופן אישי וכל לקוח יקבל את הנדרש לו בצורה מושלמת.

שלבי שליווי הלקוח:

  • שיחת ייעוץ עם מומחה, אשר יעזור להגיע לבחירה הנכונה בהתחשב בעיצוב הבית
  • תכנון פרטני להתקנה העתידית של מערכות מיזוג אוויר
  • חישוב על בסיס כל הבקשות והדרישות של הלקוח
  • הגעת העובדים המבצעים מדידות מדויקות של מערכת הקירור שתותקן בהמשך
  • מתקינים מבצעים התקנה של ציוד במועד שנקבע מראש על ידי הלקוח

לחברת סיביר נסיון רב בתחום מיזוג האוויר. אנו משרתים בנאמנות את את לקוחותינו כבר 20 שנה.
לכן אנו בהחלט יכולים להתחייב ברמה גבוהה של ביצועים של כל העבודות.

חשוב לציין כי, אנו מתמחים בהתקנה של מזגנים בכל דרגה של מורכבות, גודל ועיצוב. הגישה המקצועית והמדוייקת לכל נושא העבודה, מאפשרת ההתקנה של מערכות מיזוג אוויר במהירות מרבית, ללא קשר לעונה.

כידוע עבור כל לקוח חשוב גם נושא העלויות. "סיביר" מושכת אל קהל הלקוחות גם במחירים הארקטיביים אבל גם באיכות של הציוד. לכן להזמים אצלנו מערכת מיזוג כל כך רווחי וקל!

אם אתה משוכנע כמונו שמיזוג האוויר בבית חשוב גם למשפחה שלך כמו האוויר עצמו, אנו מוכנים בכל עת לקבל הזמנה ולבצע אותה לשביעות רצונך המלא. ליהנות מהחיים האלה זה כל כך פשוט – עשה זאת יחד יתנו!

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן