מזגני VRF – איכותיים, גמישים ואסתטיים

מזגני VRF מיוצרים בכפוף לתנאי תקן איכות ובטיחות מחייבים ומחמירים ביותר. זה מכבר הוכחו הכדאיות והתועלת ברכישתם. על מנת ליהנות ממלוא הפוטנציאל הגלום בהם, מומלץ לתכנן את התקנת יחידות האיוד שלהם בבית מבעוד מועד, בעת התכנון האדריכלי שלו. מדובר במזגן, אשר מערכת ההפעלה המרכזית שלו נמצאת מחוץ לבית אבל בתוכו, בכל מתחם ובכל חדר נבחרים שבו, ממוקמות יחידות איוד קטנות. ניתן לחבר את יחידות האיוד עם המערכת המרכזית באמצעות צינורות בכל אורך נדרש מה שמאפשר חופש בחירה במיקום התקנתן, וזאת כחלק משקלול המרכיבים השונים בתכנון הבית ובעיצובו.

מזגני VRF
מזגני VRF

מזגני VRF  – מצוינים לחום ולקור

אחד המדדים לבחינת איכותה של מערכת ושל התועלת הגלומה בה היא היכולת שלה לפעול במצבי קיצון. כאשר מדובר במערכת מיזוג אוויר- טבעי לייחס למדד זה חשיבות רבה ולקחת אותו בחשבון כשיקול מרכזי. מזגני VRF בנויים לפעולה אפקטיבית בחום של עד °C 45 ובקור של עד °C 20-. מן-עד רחב זה של טמפרטורות הופך אותם למזגנים שהבחירה בהם טבעית, מתבקשת ומועדפת במקומות שמאפיין אותם חום ו/או קור קיצוני. המענה המיטבי, האולטימטיבי, של מזגנים מסוג זה נובע לא רק מפעילותם המיטבית בטמפרטורות קיצוניות אבל אין ספק כי תכונה זו מייחדת ומבדלת אותם ממזגנים רגילים שאינם פועלים בטכנולוגיית VRF.

מזגני VRF הופכים כל חלל ממוזג לאזור נוחות     

מערכות השליטה והבקרה בבית חכם מאפשרות למקסם את התועלת הגלומה במערכת זו באמצעות הדלקתה וכיבויה מכל מקום ובכל זמן, לשנות את הטמפרטורה של כל חד כנדרש או כמבוקש, לשלוט על עצמת המאוורר, ליהנות מהיות המערכת מודולרית ובכך לייחד לכל מתחם ולכל חדר אופן פעולה המתאים לשוהים בו ועוד. בהינתן השקט של המערכת, היא הופכת את החלל הממוזג, אם חם ואם קר, לאזור נוחות מושלם. בנוסף, עלות אחזקה נמוכה,  חיסכון אנרגטי וחיסכון כספי, הופכים את  מזגני VRF למזגנים, אשר הביקוש להם גובר בעקביות ובהתמדה, ככל שיותר ויותר צרכנים נוכחים לדעת ובעיקר להרגיש את היתרונות הרבים שלו.

 להרגיש את כל היתרונות של מזגני VRF

על מנת להפיק ולמצות את כל היתרונות הגלומים בתוך מזגני VRF רצוי ומומלץ לקבל הסבר וייעוץ מבעל מקצוע לפני הרכישה. זכותכם ואולי אף חובתכם להבין כל פרט וכל נתון במערכת זו.  מאחר שאין חכם כבעל ניסיון, כדאי להתנסות בשהייה במקום שממוזג על ידי מזגן זה ולהיווכח כי כל היתרונות שגלומים בו אכן באים לידי ביטוי בשעת פעולה.

אם אתם מעוניינים להפקיד את הנכס שלכם בידיים טובות, אשר ידאגו לכל נושא תכנון מיזוג האוויר בביתכם ובמיוחד מזגני VRF – כדאי שתיצרו קשר עוד היום עם סיביר מערכות מיזוג אוויר. אנו מעסיקים מהנדסים מוסמכים המתעסקים עם מערכות מיזוג אוויר ובעלי וותק רב בתחום. במהלך הפרוייקט המהנדס יעבוד איתכם בקשר ישיר ויעדכן אתכם בכל השלבים והאפשרויות העומדות לפניכם, בכדי שבסוף הפרויקט תהיו מרוצים מהתוצאה.

שאלה? בקשה? שירות?

ליצירת קשר חייגו 03-6597324 או השאירו פרטים:

Error: Contact form not found.

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן