מזגני vrf חידושים בתחום

מזגני vrf
מזגני vrf

מזגני vrf הם מזגנים חכמים עם יכולת שמירה על טמפרטורה אחידה וחסכון חשמלי. בשנים האחרונות מזגני VRF עשו עלייה בזכות החידושים שהביאו איתם לתחום מערכות המיזוג, וכיום נפוץ למצוא אותם בבתים רבים.

מה זה מערכת מיזוג vrf?

מערכת מיזוג vrf היא מערכת מודולרית אשר מורכבת על ידי יחידה חיצונית בודדת שמספקת לכל אחד מחללי הבית את האפשרות לקבוע את הטמפרטורה בו. כאשר מדובר ב- מזגני vrf יכול להיות מצב בו חדר השינה יהיה בטמפרטורה של 16 מעלות בעוד בסלון יש טמפרטורה של 28 מעלות. יותר מזה, יכול להיות מצב בו באותו חדר יהיו שתי טמפרטורות שונות.

חידושים – מזגני vrf

מזגני ה-vrf, הם מזמן לא מזגן שקשה למצוא בבתים. מזגני vrf עוזרים לנו לקבל טמפרטורת חלל נעימה אשר מתאימה לכל השוהים בחלל, תוך כדי חיסכון בחשמל ופעולה שקטה. מזגני vrf ממשיכים להשתכלל כל הזמן ומביאים איתם חידושים רבים בתחום מערכות המיזוג בהשוואה למזגנים אחרים. לפניכם רשימה של החידושים של השנה האחרונה בתחום מזגני vrf:
פעולה שקטה – המזגנים נחשבים למזגנים השקטים ביותר בשוק מערכות הקירור ויכולים לקרר או לחמם את הבית מבלי לעשות רעשים שיפריעו לכם.
יכולת התחברות למערכת בית חכם – המזגנים יכולים להיות מחוברים למערכת בית חכם אשר נותנת לכם אפשרות להפעיל, לכבות או לשנות טמפרטורה של החלל מרחוק ולא רק באמצעות מתג.

טמפרטורה קבועה – מערכת המיזוג vrf יודעת לשמור על טמפרטורה קבועה בחללי הבית ולאפשר מצב בו באותו חדר יהיו שני צדדים, כאשר כל אחד עם טמפרטורה שונה. למשל, בחברות עם חדרי שרתים ניתן להגדיר שבאזור השרתים הטמפרטורה תהיה קרה ובאזור בו יושבים העובדים הטמפרטורה תהיה חמה יותר.

חסכון חשמלי – המזגן מצויד במדחס שמספק לו את התפוקה הנדרשת ומאפשר להקטין בכחצי את כמות צריכת החשמל של המזגן. צריכת החשמל הנמוכה עוזרת לכם להוריד עלויות גבוהות על תשלום החשמל בסוף החודש.

גמישות – המזגנים ידועים בגמישות בהתקנה, בטמפרטורה ובשינוי. ניתן להתקין ולהתאים את המזגנים לחללים שונים בבית תוך אפשרות לבצע התקנה סמויה או גלויה, יכולת קביעת שתי טמפרטורות שונות לאותו חלל, ויכולת שינוי מערכת המיזוג כל הזמן על ידי החסרה והוספה של יחידות.
שינוי מערכת המיזוג – מערכות מיזוג מתחום vrf מאפשרות לכם להתקדם ביחד איתם. המערכת ניתנת להוספה של יחידות או החסרה בכל רגע נתון ולכן, במצב של שיפוץ או שינוי המבנה אין צורך בהסרת מערכת המיזוג הישנה והתקנת מערכת חדשה.

מזגן שלכם מקולקל? מחפשים טכנאי מזגנים הוגן ומקצועי? רוצים להתנסות עם מזגני vrf?

אם אתם מעוניינים למצוא טכנאי להתקנת מזגנים במחיר שמתאים לכל כיס אשר יעניק למזגן שלכם טיפול על הצד הטוב ביותר, כדאי שתכירו את סיביר מערכת מיזוג אויר בע"מ ל-סיביר מערכות מיזוג אויר בע"מ יש ניסיון רב שנים בתחום המזגנים, הבנה שמזגן מקולקל הוא בעיה קריטית והוא יבוא במהירות לטפל בבעיה. לצפיה בהמלצות כנסו כאן.

לכל שאלה חייגו אלינו 052-8074773 / 050-7175443

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן