מערכת VRF בכל בית

מערכת VRF פירושה זרימת אויר משתנה. זוהי מערכת טכנולוגית המיוצגת כשיטה יעילה למזעור אובדן האנרגיות הקיימות ובכך מספקת רווחיות. מערכת VRF מספקת מקור אויר שתוכנן לצמצם או לא להשתמש כלל במערכת הצינורות וחוסכת את העלות הגבוהה של הפצת האוורור, פעולת משאבת המים וזרם המים. האנרגיה יעילה וקלה לתכנון, קלה להתקנה וקלה לתחזוק. למערכת VRF יש מחזור חיים בעלות הכי נמוכה מכל מערכת שקיימת כיום בשוק.

סיביר מערכות השקיעה המון משאבים בכדי ללמוד את היתרונות של מערכת VRF. היתרונות הם מרובים:סגנון עדכני ומעוצב, פחות זרם מים לקבלנים ואנרגיה יעילה ומנוצלת למתכננים. סיביר מערכות מובילה בתחום התעשייה, ברכיבי המערכת ואף הוכחה כמקצועית ואמינה. אנו בסיביר מערכות נמשיך להשקיע בטכנולוגיה שמרצה ומשרתת את הלקוחות שלנו. עם הניסיון והידע שרכשנו, הלקוחות מקבלים את הטוב ביותר שקיים בשוק.

מערכת VRF זוהי טכנולוגיה שהומצאה ביפן בשנת 1982. המערכת מותקנת באופן טיפוסי עם מערכת מיזוג אויר בתוספת ממיר מתח למדחס במטרה לתמוך במהירות משתנה של המנוע וכך הזרמת הקירור משתנה לעומת פעולה פשוטה של כיבוי והדלקה. ניהול מערכת VRF הינו מערך מקיף של יחידה חיצונית ויחידה פנימית עם מגוון רחב של נפח, תצורה ופלטפורמת שליטה שמקשרת את הכול יחד. מערכת VRF יכולה לשרת את המטרה גם במקרים של מבנים ישנים ללא צנרת או מבנים בעלי צרכים גמישים כגון בתי ספר, בתי כנסת או מבנים חדשים וכדומה.

ע"י פיתוח טכנולוגית המהירות המשתנה, יחידת המערכת VRF עובדת רק לפי הצורך בתנאי מטען חלקי לצורך שימור אנרגיה חשובה. האיטום של טכנולוגית מערכת VRF מאפשרת ליחידה הפנימית לחמם או לקרר כפי שנדרש ממנה בזמן שעומס המדחס מרוויח מהיחידה הפנימית. מערכת VRF מחממת או מקררת את החלק הפנימי של המבנה באמצעות שימוש בצינור בעל קוטר קטן. הקירור עובר דרך הסליל בכל חדר וחדר המקבל שרות מהמערכת. האוורור או המפוח מעביר אויר לפעולת סליל הקירור או החימום ובכך מקרר או מחמם את החדר. האנרגיה הנשמרת עד 55% בעצם מאפשרת מקור להשוואה למערכת מיזוג אויר טיפוסית.

התקנת מערכת VRF ע"י סיביר מערכות הינה התקנה איכותית ומקצועית ביותר החל מהתכנון הראשוני בהתאם לבקשת הלקוח תוך התחשבות בעיצוב הבית. בסיביר מערכות יש אנשי צוות אשר נותנים יחס אישי לכל לקוח, אנשי צוות מקצועיים ומיומנים, מוסמכים ובעלי ניסיון רב ברמה גבוהה מה שמאפשר להם לתת שרות מקיף ולבצע התקנה בכל מיקום בבית וכן לפתור כל מגבלת התקנה שנתקלים בה. בנוסף אנשי המקצוע שלנו מגיעים בכל זמן שמתאים ללקוח אשר נקבע ותואם מראש.

לייעוץ והתקנת מערכות מיזוג אויר מתקדמות חייגו: 03-6597324

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן