נקודות חשובות בתכנון מיזוג אוויר

תכנון מיזוג אווירלאיזה מטרה נדרש תכנון מיזוג אוויר? בשונה מקניית מרבית מכשירי החשמל, רכישת מערכת מיזוג ביתית מחייבת השקעה רבה יותר של מחשבה ומצריכה תהליך של תכנון מיזוג אויר קפדני. זאת, בייחוד תכנון מיזוג אוויר נדרש כשמדובר במערכת מיזוג מיני מרכזית, שהתקנתה נחשבת למורכבת ולמסובכת יותר. לנוחיותכם העלינו מספר נקודות חשובות שכדאי להקדיש להן מחשבה כבר בשלב של תכנון מיזוג אוויר בבית. באמצעות תכנון מיזוג אוויר תוכלו להבטיח כי תהליך ההתקנה יעבור בצורה חלקה, בלי הפתעות, עיכובים ותוספות מחיר בדרך.

תכנון מיזוג אויר  – צנרת למערכות מיזוג אוויר
לפני שניגשים לתהליך ההתקנה של מערכת המיזוג, חשוב לבצע שורה של מדידות מקדימות על מנת להבין האם תידרש הארכה נוספת לאורך הסטנדרטי של הצנרת שמגיעה ביחד עם המזגן. בין השאר עליכם למדוד, למשל, את המרחק בין היחידות הפנימיות של המזגן ליחידה החיצונית (המאיידים והמנוע). כמו כן, במידה והנכם מתגוררים באחת מהקומות הגבוהות שבבניין, ייתכן כי תידרשו להאריך את צינור הניקוז. אם עניין האסתטיקה חשוב לכם, כדאי שתצטיידו מראש בצנרת PVC שתאפשר להסתיר את מערכת הצינורות של המזגן.

תכנון מיזוג אויר – קידוח והתקנות נוספות

כאשר בונים תוכנית תכנון מיזוג אויר, חשוב שתדעו שעל מנת להעביר את הצנרת של המזגן נדרש קידוח בתוך קיר הבטון או קיר הבלוקים, לפיכך, רצוי שתחליטו מראש באיזו נקודה יתבצע הקידוח. פרט לכך, בתוכנית תכנון מיזוג האויר התקנת מזגן מצריכה גם התקנת נקודת חשמל ייחודית – הקדישו מחשבה גם לבחירת מיקומה. פרט לכך, עליכם לבחור ולהצטייד מראש בתושבת מזגן ובסורגים ובריחים שיגנו על המזגן שלכם מפני גניבות.

תכנון מיזוג אוויר בלי לחרוג מהתקציב
התייחסות לכלל הנקודות שלעיל תאפשר לכם להתכונן מראש להתקנה של מערכת המיזוג. תכנון מיזוג אוויר לא רק יהפוך את תהליך ההתקנה לפשוט ומהיר יותר, אלא גם יאפשר לוודא כי אינכם חורגים מהתקציב שהקצאתם לטובת הרכישה וההתקנה: קחו בחשבון כי רוב האלמנטים שהוזכרו לעיל מתומחרים בנפרד, ולפיכך עשויים לייקר את כל העסקה בכמה מאות שקלים נוספים.

עוד דבר שכדאי לעשות זה לערב בתהליך של תכנון מיזוג אוויר איש מקצוע מנוסה שיוכל ללוות אתכם כבר בשלב ההכנות להתקנה ולעזור לכם להיערך לקראתה בצורה יסודית ומדויקת יותר.

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן