תכנון מיזוג אוויר – המגמות העיקריות לשמירה על קו העיצובי

תכנון מיזוג אוויר הוא נושא מהותי מבחינות רבות כיום: מבחינה תפעולית,

תכנון מיזוג אוויר
תכנון מיזוג אוויר

 תכנון מיזוג אוויר יסייע לנו ליהנות ממערכת מיזוג אופטימלית, המשרתת את הצרכים שלנו, מתאימה לחלל הרצוי ואף חסכונית. מבחינה עיצובית, תכנון מיזוג אוויר יתרום לשילוב טבעי של מערכת המיזוג בחלל, כך שהאסתטיקה והנראות של החלל יישמרו.

 

כאשר אנו נכנסים הביתה, אנו אוהבים ליהנות מהיופי והחום שהבית שלנו מקרין: התמונות שלנו, החלל המוכר והעיצוב האישי שלנו, שבו השקענו ימים כלילות. תכנון מיזוג אוויר מסייע לנו לשמר את הנראות של החלל שלנו, תוך ייעול הפונקציונלית של מערכת המיזוג במקום.

 

תכנון מיזוג אוויר מתבצע בדרך-כלל על ידי אדריכלים, אך כדאי לנו להשקיע ביועץ מיזוג אוויר מומחה, שידע לבחור את מערכת המיזוג האופטימלית עבורנו: מבחינת צורך, איכות, מיקום וחיסכון.

תכנון מיזוג אוויר
תכנון מיזוג אוויר

תכנון מיזוג אוויר מדגיש את הקו העיצובי של החלל

  • קו עיצובי סטנדרטי

תכנון מיזוג אוויר מבחינה עיצובית, מתמקד בעיקר במיקום ההתקנה של מערכת המיזוג בחלל. במידה ורכשנו מזגן ללא כוונה לשנות את מבנה הקירות, כדאי לנו להתקין אותו מעל פתח הכניסה לחלל: הוא ישמיע הרבה פחות רעש ואף ישנה את הטמפרטורה של החדר בקצב מהיר יותר. זאת ועוד, שארית הקירות בחלל יישארו פנויים: נוכל לתלות עליהם תמונות, את הטלוויזיה שלנו, מראות או מדפים, שיוסיפו לחן של החדר.

כיום קיימות מערכות מיזוג בשלל גדלים, צורות וצבעים, אשר נתוודע אליהם במהלך תכנון מיזוג אוויר. נוכל לבחור במערכת נאה, שתחמיא לקו העיצובי האישי שלנו.

 

  • קו עיצובי מוסתר

בעולם העיצוב המודרני, תכנון מיזוג אוויר מתבטא בייצור של מיקום למזגן, כך שלא יהיה גלוי לעין. לשם כך, יהיה עלינו לבצע הנמכות תקרת גבס: התקנה של תקרה נוספת. כתוצאה מכך, מערכת המיזוג תוסתר מעל להנמכה ואף תינתן לנו האפשרות, לשדרג את עיצוב החלל שלנו באמצעות גופי תאורה ואביזרי נוי שונים שנתקין על תקרת הגבס.

 

  • קו עיצובי חבוי

תכנון מיזוג אוויר מאפשר לנו לעבות את הקיר שלנו, כך שנוכל להתקין בתוכו את מערכת המיזוג. באותו אופן, אנו יכולים לעבות את הקיר כדי למקם בתוכו את הטלוויזיה שלנו. אנו אף יכולים לנצל את עיבוי הקיר ולעשות אותו גדול יותר, כך שנהנה ממדף שנוכל להניח עליו אביזרי נוי ולייפות.

טרם הבחירה, כדאי לנו לשקול היטב את כל האפשרויות ולבחון כיצד הן ישתלבו בחלל שלנו. אנו אף יכולים להיוועץ ביועץ מיזוג אוויר, שמבין בנושא באופן עמוק יותר.

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן