תכנון מערכות מיזוג אוויר ובחירת מזגן

לא פשוט לחיות בלי מזגן בישראל החמה, אפשר לומר אפילו: בלתי אפשרי. עם זאת, המהלך של התקנת מזגן בבית הוא לא קל וכרוך בהרבה כאב ראש. אז ממה הכל מתחיל? עוד לפני שלב ההתקנה יש את השלב הקריטי ביותר: תכנון מערכות מיזוג אוויר ובחירת מזגן. מזגן קטן בכל חדר, מזגן מיני מרכזי או המילה האחרונה בתחום המיזוג: מזגני אינוורטר ומזגני VRF – כל אחד מפעיל כאן את מערכת השיקולים האישית שלו ובוחר את סוג המזגן שבעיניו יתן את המענה הטוב ביותר לצרכיו. זה המקום לציין, שבאופן מצער, לא פעם לאחר התקנת מערכת המיזוג מתחילים דיירי הבית להצטער על הבחירה ולהכיר בעובדה כי המזגן אינו עונה בפועל על הדרישות שלהם.

למה זה קורה? פשוט מאוד: תכנון מערכות מיזוג אוויר חייב להתבצע בליווי צמוד של איש מקצוע מהימן ובעל רקע עשיר בתחום המיזוג.

פרמטרים לתכנון מערכות מיזוג אוויר
אם כבר התחלתם להתעניין ולהעמיק את הידע בתחום המיזוג בטח הופתעתם לגלות את מכלול הפרמטרים הרב שיש לקחת בחשבון בתכנון מערכות מיזוג אוויר. נתחיל מזה שעשרות יצרנים מציעים לכם את מוצריהם, ולצד היצרנים המוכרים ביותר, דוגמת אלקטרה ותדיראן, ישנם יצרנים אמינים וטובים לא פחות מהיצרנים הפופולאריים.

פרט לכך, עוצמת הפעילות של המזגן שנמדדת בכ"ס (כוח סוס) חייבת להתאים לגודל הדירה שלכם: חוסר התאמה ובחירת מזגן בעל עוצמה נמוכה או גבוהה מדי תפגע ביעילות אנרגטית שלו – מה שיתבטא בסופו של דבר בחשבונות חשמל גבוהים מדי ובתחושה תמידית שהמזגן לא מקרר/מחמם כמו שצריך.

תכנון מערכות מיזוג אווירהמחיר של המזגן – אחד השיקולים הבעייתיים ביותר בתהליך של תכנון מערכות מיזוג אוויר: מצד אחד רובנו לא מוכנים להוציא סכומים גבוהים מדי, אך מצד שני, קיים החשש מרכישת מזגן לא איכותי או כזה שלא מתאים למאפייני הדירה. זה המקום להגיד שלעיתים חיסכון הוא מתכון לכישלון: לפעמים כדאי להשקיע יותר במעמד הרכישה וליהנות ממערכת מיזוג חסכונית יותר. מזגן חסכוני במיוחד, אך שמחירו גבוה לעומת אחרים, כגון מזגן VRF, יוכל להחזיר תוך תקופה קצרה את ההשקעה הראשונית הגבוהה.

בנוגע לבחירת סוג המזגן אפשר לסכם ולומר כי אין פה 'נכון' ו'לא נכון'. באופן כללי, נאמר שהתקנת מזגן בכל חדר מתאימה יותר לדירות קטנות, כאשר מיזוג מרכזי מזוהה יותר עם בתים גדולים. מה שבטוח, מזגני אינוורטר ו-VRF מתאימים לכל סוגי הדירות בזכות היכולת שלהם לווסת את תנאיי המיזוג בהתאם לצורך ולרצון המשתמש ותוך חיסכון באנרגיה.

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן