מזגן תדיראן. מזגן מצוין!

לא ייאמן שפעם חיו בלי מזגן. פשוט לא ייאמן. איך בני אדם היו מסוגלים לנשום את אוויר הקיץ הלוהט בלי להשתגע? היום אין בית בלי מזגן, ואין בניין בלי מזגני תדיראן. מאות אלפי ישראלים נהנים ממזגן תדיראן, והם יודעים למה. זו הבחירה הנבונה והנכונה לכל אחד שאוהב את החיים היפים.

מזגן תדיראן – השמים הם לא הגבול

הטכנולוגיה המתקדמת של מזגני תדיראן מזמן קנתה לה שם של כבוד. תדיראן מחדשת ומתקדמת ללא הרף, ותמיד מפתיעה עם פתרונות גאוניים שקולעים בדיוק לצרכיו של הצרכן הישראלי. נציין כאן שני חידושים מובילים של תדיראן:

מזגן אינוורטר של תדיראן – מזמן לא מילה זרה. המזגן מווסת את תפוקתו בהתאם לטמפרטורה הקיימת, חוסך משמעותית בצריכת החשמל ושומר על חיי המדחס.

פיתוח חדש נוסף של מזגני תדיראן היא שליטה מרחוק באמצעות WIFI. ברכישה חד פעמית של האפליקציה ניתן לשנות ולהתאים את האופציות הבסיסיות של המזגן, דרך האינטרנט או הסמארטפון וללא צורך בשלט!

קרוב לבית, משפחתי ואוהב

מזגן תדיראן הוא מזגן ישראלי. נקודה. עם איכות של כחול לבן ועוצמות בלתי מתפשרות. כשמבקשים ממנו לקרר- הוא עושה זאת כמו גנרל. הגז לא בורח והמשב לא מאכזב. בחורף, כשנמלטים מהגשם אל תוך הקירות המחממים – גם אז עובד מזגן תדיראן שעות נוספות, מחמם את העצמות הקפואות בלי להחניק ולייבש את האוויר.

ואם דווקא תרצו – יש גם שירות זמין, אכפתי ומהיר. מזגן תדיראן, בנוסף להיותו איכותיים ובעל תו תקן מחמיר, מגיע עם אחריות מלאה. הטכנאים של תדיראן ייענו לקריאה במהירות ויבצעו את הדרוש במקצועיות יעילה.

מזגן תדיראן, פשוט מהמם!

המזגנים העיליים של תדיראן הפכו מזמן לפריטי אופנה יפיפיים המשתלבים היטב בעיצוב החלל הביתי או העסקי. הקו האלגנטי והנקי המאפיין אותם זורם עם כל סגנון שתבחרו ומדגיש במראהו השקט את יופיו של החדר. גם אם בוחרים במיזוג מיני מרכזי משחק אלמנט העיצוב מכריע חשוב בבחירת מזגן תדיראן: יחידות המזגן נסתרות ומופעלות בשקט חרישי שאינו מעורר מהומה.

בין אם בחורף, בין אם בקיץ – מזגן תדיראן יוצר את מזג האוויר האופטימלי לפי הזמנה אישית של כל אחד ואחד.

אנחנו בסיביר מערכות מיזוג אויר בע"מ מספקים ומתקינים את כל הסוגים של מזגני תדיראן. אנחנו נשמח להתאים מזגן בדיוק לצרכים שלכם. אצלנו תוכלו להתלבט, לשאול ולהתייעץ. נלווה אתכם בבחירה, נוביל ונתקין לכם מזגן תדיראן מצוין. תיהנו!

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן