מזגן VRF מחיר קובע את העובדה

כאשר בוחרים איזה מזגן להתקין חושבים על מזגן VRF מחיר בבית חשוב להתייחס לכל הפרמטרים הנדרשים: יכולת קירור בחודשים חמים, יכולת לשינויי טמפרטורות בחללים שונים בבית, מערכת אמינה וחסכונית שתחזיק לשנים רבות. על כל הפרמטרים הללו מזגני VRF עונים.

מזגן VRF מחיר הוא גם פרמטר חשוב

כאשר רוכשים או משפצים דירה בודקים איך להוזיל עלויות. מערכת המיזוג היא חלק משלד הבית ואיננה הולכת להשתנות לתקופה ארוכה ולכן חשוב להשקיע בבניית שלד טוב, לנסות לחסוך בדברים שניתנים לשינוי בעתיד כמו ריהוט, ולא במחיר מזגן VRF.

מזגן VRF מחיר
מזגן VRF מחיר

מזגן VRF מחירו יותר גבוה ממזגנים אחרים בשוק, אך לא סתם הוא הבחירה המובילה של צרכנים רבים וכל טכנאי מזגנים מקצועי ממליץ עליו. למזגני VRF יש יתרונות רבות ביחס למזגנים אחרים כמו חסכוניות, פעולה שקטה, יכולת הוספה והחסרת יחידות קירור, שינויי טמפרטורה בחללים השונים.

מזגן VRF מחיר – מה צריך לקחת בחשבון?
מזגן VRF מחיר המערכת וההתקנה שלה גבוה יותר ממערכות מיזוג אחרות אך לטווח הארוך הוא משתלם הרבה יותר.

ריכזנו עבורכם מספר עובדות שעליכם לדעת לגבי מחיר מזגן VRF:
הוצאה ראשונית – ממחיר מזגן VRF ראשוני יקר יותר ביחס למזגנים אחרים אך מדובר במערכת חסכונית בחשמל אשר תחסוך לכם כסף יקר בעתיד בהוצאות החודשיות. מזגנים אחרים אומנם יעלו פחות אך בטווח הארוך תוציאו עליהם יותר כסף על חשמל.

התאמה לחלל המשתנה – במהלך השנים הצרכים של דיירי הבית משתנים ובניגוד למערכות מיזוג אחרות שהן קבועות ולא ניתנות לשינוי, מזגן VRF יכול לשנות את התצורה שלו ולהתאים את עצמו לדרישות החדשות על ידי הוספה והחסרה של מערכות קירור.

עלויות התקנה – מחיר מזגן VRF הוא יקר ביחס לשוק המזגנים מכיוון שהמערכת דורשת שימוש בחומרי גלם רבים להתקנת יחידות הקירור ומגיעה עם אופציות רבות להרכבה. למשל, הרכבה מוסתרת או גלויה.

מזגן VRF מחיר
מזגן VRF מחיר

מחיר מזגן VRF – על איכות משלמים
מחיר מזגן VRF מצביע על איכות המזגן. ריכזנו עבורכם מספר יתרונו שיגרמו לכם לרכוש מזגן VRF:

  • פעולה שקטה – מזגני VRF מאפשרים לכם לבחור את הטמפרטורה שאתם רוצים לחלל וכל זה תוך כדי פעולה שקטה וללא רעש.
  • בית חכם – אפשר לחבר את מערכת המיזוג למנגנון בית חכם ולשלוט עליה מרחוק.
  • טמפרטורה – המזגן שומר על טמפרטורה קבועה בחלל וטמפרטורות שונות בחללים שונים.
  • צריכת חשמל – מערכת חסכונית שצורכת כ-50% פחות חשמל ממזגנים אחרים.

אם אתם מעוניינים במזגן ומחפשים מזגן VRF מחיר איכותי שילווה אתכם לטווח הארוך חשוב לזכור שעל איכות לא מתפשרים. אנחנו בסיביר מערכות מיזוג אויר נשמח לייעץ לכם ולהתאים לכם מזגן VRF שעונה על הדרישות שלכם.

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן