מזגני VRF במשרדים – התקנה ותפעול

טמפרטורה נעימה ויציבה, הוכחה כבעלת השפעה על יכולת הריכוז של אנשים במקומות עבודה. מסיבה זו, במשרדים של ארגונים גדולים בהם שוהים עובדים רבים באותו המתחם, ישנו צורך להתקין מערכת מיזוג חזקה דיה שתפעל בעוצמה ולאורך זמן. המטרה היא לייצר, מצד אחד, תחושה נוחה

מזגני VRF
מזגני VRF

במשרד, שאיננה תלויה במזג האוויר החיצוני או מושפעת ממנו ומצד שני – לחסוך בחשמל ככל הניתן. התקנת מזגני VRF למעשה נותנת את המענה המדויק עבור משרדים גדולים בהיבט הזה.

איך זה עובד? על האופן שבו מזגני VRF פועלים
מערכת העיבוי של מזגני VRF ממוקמת מחוץ לבניין, בעוד שבתוכו היא מתפצלת למספר יחידות. כל אחת מיחידות הקצה הללו, יכולה להגיע למשרד אחר ולפעול בו באופן נפרד לחלוטין. במצבים שבהם נדרשת טמפרטורה נמוכה יותר, על מנת לייצר תחושה נעימה – זהו פתרון מצוין, למשל כאשר ישנו חדר ישיבות אחד העמוס בבני אדם, מה שבאופן טבעי מחמם את המתחם. במקביל, ניתן לכוון את מיזוג האוויר במשרדים של עובדים יחידים, על כמה מעלות גבוה יותר ובהתאם לרצונם. התוצאה המתקבלת היא מיזוג אוויר עוצמתי אך שקט, הפועל בצורה מיטבית בכל אחד מן המחלקות בבניין ועל פי הדרישה.

כיצד מזגני VRF מונעים בזבוז של חשמל במשרד?
כחלק מן ההוצאות השוטפות של כל ארגון, גם חשבון החשמל תופס חלק נכבד. במשרדים שבהם קיימת מערכת ממוחשבת ומתבצעת עבודה קדחתנית במשך שעות על גבי שעות, חשבון החשמל עלול לתפוח בצורה משמעותית, אם לא מנתבים את השימוש בחשמל באופן חכם. מזגני VRF תומכים בשימוש חכם בחשמל, גם כאשר מערכת המיזוג פועלת במהלך כל יום העבודה.

מזגני VRF
מזגני VRF

המנגנון של מזגני VRF מסוגל לעמוד בעומסי חשמל כבדים והוא מונע "קפיצה" בחשמל, כמו במקרים רבים אצל מערכות מיזוג אחרות. בצורה כזאת, השימוש בחשמל הוא מבוקר, היציבות בטמפרטורה הרצויה בכל משרד נמשכת ועל אף העוצמה הרבה – מדובר בטכנולוגיה שקטה שאיננה מייצרת רעש, העלול להפריע להתנהלות במקום העבודה.

האם מזגני VRF מתאימים גם בבתים פרטיים?
התקנת מערכת המיזוג החכמה של מזגני VRF מייצרת חיסכון אופטימלי בחשמל, שמירה מיטבית על טמפרטורה קבועה והנאה מתחושה נעימה המותאמת למשתמש. גם עבור לקוחות פרטיים מדובר בפתרון אופטימלי למיזוג בבית: היכולת לקבוע את מזג האוויר עבור כל אחד ממתחמי הדירה באופן מדויק, הופכת את המזגן למכשיר התורם משמעותית לאווירה הטובה.
הדיירים יכולים לקבוע לעצמם האם להעלות או להנמיך את הטמפרטורה בחדרם, מבלי להפריע זה לזה. היחידות הפנימיות של מזגני VRF הן נפרדות לחלוטין, מכאן שבכל בניין או בית שבהן המערכת מותקנת, היא מסייעת ליצירת מזג אוויר מושלם, בשביל כולם.

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן