מערכת מיזוג VRF – שאלות נפוצות

מהי מערכת מיזוג VRF?

מדובר במערכת מיזוג המקדמת ביותר נכון לשנת 2017. פירוש המושג VRF – Variant Refrigerant Flow, כלומר, מערכת מיזוג אוויר חכמה המווסתת את עוצמת זרימת האוויר בזכות שינויים בקצב סיבובי המדחס ושליטה נפרדת ומבוקרת בכל מאיידי המערכת. מערכת מיזוג VRF זוהי מערכת מתוחכמת המאפשרת מיזוג אופטימלי של אזור ההתקנה ביעילות מרבית ותוך ניצול אנרגיה מינימלי.

מה ההבדל בין מערכת מיזוג VRF למערכת מיזוג רגילה?

בעוד במערכת מיזוג רגילה בזמן פעולתו עובר המדחס בין שני מצבים: מצב פועל (ON) וכבוי (OFF), המדחס של מערכת מיזוג VRF פועל קבוע, אך מתאים את קצב סיבוביו לדרישות המערכת. כלומר, לתנאיי הטמפרטורה באזור הפעולה. בדרך זו נמנעות 'קפיצות' ותנודות טמפרטורה לא רצויות ונשמרת אחידות קבועה בתנאיי האקלים בהתאם למאפייניה של תכנית הפעולה שנבחרה.

היכן מומלץ להתקין מערכת VRF?

אם בעבר מערכות מיזוג VRF הותקנו בעיקר במוסדות ציבוריים, בתי עסק, משרדים ובתי תעשייה, היום השימוש בהן נפוץ גם בבתים פרטיים. מערכת VRF מומלצת להתקנה בכל בית עם פוטנציאל להתקנה של מזגן מרכזי או מיני מרכזי.

'מערכת מיזוג VRF יקרה יותר לעומת מערכת מיזוג רגילה' – נכון או לא נכון?

מערכת מיזוג VRF
2

VRF זוהי מערכת מיזוג המתקדמת והחדישה ביותר. לא מפתיע כי עלותה גבוהה ביחס למערכות מיזוג וותיקות ודגמים ישנים יותר של מזגנים. עם זאת, על אף ההשקעה הראשונית הגבוהה, מזגן VRF מפצה את העלות באמצעות חיסכון בצריכה חשמלית (VRF חסכוני כמעט פי 2 לעומת מזגן רגיל).

מדוע מערכת מיזוג VRF עדיפה על פני מערכות מיזוג רגילות?

מערכת VRF חסכונית יותר מבחינה אנרגטית לעומת מזגנים אחרים.

מזגן VRF מאפשר ליצור תנאיי אקלים נבדלים בחללי מיזוג שונים – למשל, חימום של חדר אחד וקירור של יתר החדרים.

פעולתו של VRF שקטה יותר (כ-28 דציבלים).

VRF נוח מבחינת התקנה ואחזקה.

היכן ניתן לרכוש?

חברת סיביר מערכות מיזוג בע"מ משווקת מגוון סוגי מערכות VRF. לחברה וותק של 15 שנה בתחום המיזוג וניסיון עשיר בשיווק והתקנת מזגנים בבתים פרטיים ועסקים. חייגו אלינו 1700-555-594

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן