מערכת מיזוג VRF

מאז השתלבותה בשוק של מערכת מיזוג VRF – טכנולוגית המיזוג החדשנית, הפופולאריות שלה בקרב הצרכנים הולכת וגוברת. לאחר שהותקנה באינספור בתי עסק, משרדים ומוסדות ציבוריים, זוכה המערכת לאהדה גם בקרב המגזר הפרטי – והיום ניתן לראות אותה בפעולה ביותר ויותר דירות מגורים ובתים פרטיים. בין אם אתם מתכננים לרכוש מערכת מיזוג VRF לבית או להתקנה בבית העסק, כדאי שתדעו את הדברים הבאים אודותיה.

כיצד פועלת מערכת מיזוג VRF?
בעוד שבמערכות מיזוג קונבנציונאליות רגילות קצב תנועת המדחס הוא קבוע, במערכת מיזוג VRF המדחס נע במהירות משתנה המווסתת בהתאם לצורך. כפועל יוצא מכך, משתנה התפוקה של מערכת המיזוג – תפוקה, אשר באה לידי ביטוי בכמות האוויר ובגובה הטמפרטורה שלו המוזרם אל כל אחד מהמאיידים המותקנים במערכת. פרט לכך, כל מאייד נשלט באורח אינדיבידואלי על ידי מערכת שליטה מרכזית – באופן זה ניתן להגדיר את התפוקה הנדרשת עבור כל אחד מהמאיידים, ולכן גם להזרים דרך כל אחד מהם אוויר בטמפרטורות ובכמויות משתנות על פי רצונו של המשתמש. והתוצאה: תנאיי מיזוג וטמפרטורה שונים בכל אחד מחדרי המבנה.

משאבת חום והשבת חום – מה ההבדל?
כאשר תרצו להזמין מערכת מיזוג VRF תיווכחו לדעת כי קיימת מערכת VRF מסוג משאבת חום ומערכת מיזוג VRF מסוג השבת חום. מה ההבדל בין השתיים? שתי סוגי המערכות מושתתות על עקרונות פעולה שונים: מערכת VRF מסוג השבת חום בנויה לקרר ולחמם בו זמנית, כלומר, להזרים אוויר חם לחלק מיחידות המאיידים ואוויר קר ליתר היחידות (בהתאם לדרישת המשתמש). לעומת זאת, מערכת VRF מסוג משאבת חום מוגבלת ל-MODE אחד בלבד: חימום או קירור. כלומר, במקרה זה ניתן הגדיר טמפרטורות שונות עבור כל אחד מהחללים הממוזגים, אך לא ניתן לחמם חדר אחד ובו בזמן לקרר חדר אחר.

כדאיות של מערכת מיזוג VRF
ללא ספק, אם נכין רשימת יתרונות וחסרונות של מערכת מיזוג VRF, יתרונותיה יאפילו על חסרונותיה. קודם כול, מדובר במערכת חסכונית מבחינה אנרגטית. שנית, המבנה המודולארי של המערכת וממדיהם הקטנים יחסית של חלקיה הופכים את ההתקנה של מזגני VRF לפשוטה, נוחה וגמישה מבחינה תכנונית. יתר על כן, מערכות VRF מתאפיינות בפעולה חרישית שאיננה מהווה מטרד עבור בני אדם הנמצאים באזור פעולתן.

עם זאת, מדובר במערכת מורכבת למדי, הדורשת התקנה נפרדת של נתיב לאספקת אוויר, נקודות ניקוז נפרדות עבור כל יחידה פנימית ומערכת צינורות גז מסועפת. הפקדה של מלאכת ההתקנה בידיו של איש מקצוע מוסמך ומנוסה תפתור את הבעיה ותאפשר לכם ליהנות ממערכת מיזוג VRF חדשנית ופונקציונאלית לשביעות רצונם של כלל המשתמשים.

חברת סיביר מערכות מיזוג אויר בע"מ משווקת בישראל מגוון מערכות מיזוג VRF מבית היצרנים המובילים בעולם בתחום מיזוג אוויר. פנו אלינו – אנו מזמינים אתכם לבחור את המערכת המושלמת לבית או לעסק שלכם!

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן