תכנון מיזוג אוויר – איך למנוע טעויות תכנון אדריכלי

תכנון מיזוג אוויר
תכנון מיזוג אוויר

תכנון מיזוג אוויר האיכותי ביותר עבור החדר המדובר או הבית הגדול, את המיקום האופטימלי של המזגן ואף של מערכת המיזוג עצמה.

משום שמדובר בקריטריונים רבים, פעמים רבות פשוט להתבלבל או לטעות במקרה של תכנון מיזוג אוויר. כדי להימנע מהן מבעוד מועד, מומלץ לנסות את הטיפים הבאים.

תכנון מיזוג אוויר איכותי – יתבצע באופן מסודר

כאשר אנו פוגשים בחלל חדש, עלינו להעריך את סגנון מערכת המיזוג (המיקום האופטימלי עבורה והמגבלות הרבות שעומדות בפנינו).

כדי לעשות זאת, מומלץ לערוך רשימה מסודרת, המאגדת קריטריונים מהותיים עבור תכנון מיזוג אוויר: מעין צ'ק ליסט נוחה ומתומצתת, שתסייע לנו לוודא כי בחנו את כל האפשרויות:

  • האם מומלץ להתקין בחלל הספציפי הנזכר לעיל מערכת מיזוג מרכזית/יחידת מיזוג בודדת/מספר יחידות מיזוג?
  • האקוסטיקה בחדר מתאימה למיקום של מערכת המיזוג
  • רמת הרעש של מערכת המיזוג היא נמוכה או לכל הפחות – זניחה בחלל הספציפי
  • הקיר עצמו יכול לתמוך במשקל של מערכת המיזוג ואין מאחוריו שום צנרת או תשתיות, שעשויים להיפגע כתוצאה מתהליך ההתקנה או הפעילות השוטפת של מערכת המיזוג
  • סוג המזגן שבחרנו הוא בעל מספיק כוחות סוס, כך שיאוורר את החלל באופן איכותי, אך לא יהפוך אותו למחניק או לא נעים, כתוצאה מאוורור-יתר

קיימים אינספור נושאים, שעלינו לבחון כאשר אנו עוסקים בתכנון מיזוג אוויר ולכן רשימה, תסייע תסייע להזכיר לנו את כל מה שחשוב.

תכנון מיזוג אוויר
תכנון מיזוג אוויר

תכנון מיזוג אוויר – נתוודע למודלים השונים

לאחר שאיתרנו את המיקום האופטימלי להתקנת מערכת המיזוג, כעת יש לבחור את המזגן המתאים ליחידה הזו.

יש לשים לב לחוזק של המזגן היטב: מזגן חזק מדי עשוי להוות מטרד לא נעים בחדר קטן.
בנוסף, מומלץ להתעדכן במותגים השונים של המזגנים, שהולכים ועוברים שדרוגים כל שנה: ככל שנכיר את כל הפיצ'רים של המזגן היטב – כך נבחר את המערכת הנכונה ביותר עבור כל חלל.

כיום, רוב בעלי הבתים יעדיפו להתפשר על העיצוב של המזגן, מאשר על הנוחות שלהם.חברת סיביר מערכות מיזוג אויר יכולה לסייע לנו להכיר כל מערכות המיזוג בשבע עיניים, כך שנוכל למצוא את עמק השווה בין פונקציונליות ועיצוב.

בנוסף, תמיד מומלץ לבחון את הצרכים האישיים של בעל החלל: האם הוא זקוק לשליטה אבסולוטית במערכת המיזוג? שאלות מעין אלו ועוד, יסייעו לנו לספק ללקוח בדיוק את מה שהוא צריך.

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן