תכנון מיזוג אוויר בלי טעויות בדרך

אם אתם בדיוק בוחרים מערכת מיזוג אוויר, כדאי שתדעו כי תהליך של תכנון מיזוג אוויר שלא בוצע כהלכה, עשוי להיות בעל השלכות גורליות ולעלות לכם ביוקר בעתיד. כדי להימנע מאי נעימויות, כבר בשלב של בחירת המזגן יש לשים לב לדברים הבאים ולהתאים את המזגן לצרכיכם באופן מיטבי:

תכנון מיזוג אוויר בהתאם לגודל הבית

ההמלצה הכללית היא להתקין מזגנים עיליים בדירות קטנות ובעלות שטח מצומצם ולהעדיף מזגן מיני מרכזי בדירות גדולות ומרובות חדרים.

תכנון מיזוג אוויר חסכוני

תכנון מיזוג אווירלעתים, המחיר הגבוה מרתיע מפני רכישת מזגן מסוים. מאחר ומדובר במכשיר חשמלי שישרת אתכם במשך שנים, יש לקחת בחשבון לא רק את המחיר הבסיסי של המזגן, אלא לבדוק עד כמה הדגם הספציפי הוא חסכוני מבחינת צריכתו האנרגטית – ייתכן שההוצאה הראשונית הגבוהה על הרכישה תתקזז אל מול החסכון בחשמל לטווח ארוך. ואיך יודעים עד כמה המזגן חסכוני? בודקים במפרט הטכני את הדירוג האנרגטי שלו ואת ההספק. מספר כ"ס של המזגן צריך להתאים לגודל הבית שלכם. כדאי לדעת גם שמזגני אינוורטר ומזגני VRF חסכוניים יותר לעומת מזגנים רגילים.

מידת הרעש

מזגן שפועל עושה רעש. עם זאת, כדאי לדעת כי לא כל המזגנים נשמעים אותו דבר ומרעישים באותה מידה. במזגני אינוורטר, למשל, המדחס מסתובב תמיד ללא הפסקה, כך שבאופן טבעי לא תשמעו בכל פעם את המדחס מתכבה ונדלק לסירוגין. כמו כן, מזגני אינוורטר ומזגני VRF, לרוב שקטים יותר לעומת מזגנים אחרים.

תכנון מיזוג אוויר ע"פ יצרן

רבים מגבילים את תהליך תכנון מיזוג אוויר לבחירה בין יצרנים מובילים ומוכרים (והיקרים יותר). יש הגיון בהעדפה של החברות הגדולות והמוכרות – זה מבטיח אמינות ואיכות. אם כי, לא בהכרח מזגן מבית יצרן פחות מוכר הוא פחות טוב. זה המקום להתייעץ עם איש מקצוע בתחום המזגנים שמכיר את הדגמים השונים של מערכות המיזוג ויכול לחוות דעה בנוגע לדגם כזה או אחר. היעזרו בהם ואולי תמצאו דגם של מזגן מבית יצרן פחות מוכר, אך שעונה באופן מיטבי על צרכיכם.

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן