תכנון מערכות מיזוג אוויר

בוחרים מזגן בחוכמה – תכנון מערכות מיזוג אוויר
נמאס לכם למות מחום ליד המאוורר בקיץ ולרעוד מקור ליד התנור בחורף? מתכננים להתקין מערכת מיזוג בביתכם החדש? החלטתם להחליף את המזגן הישן במערכת מתקדמת יותר? בשלושת המקרים עומדת בפניכם משימה לא פשוטה: עליכם לבחור מזגן! שוק מיזוג האוויר מוצף באינספור דגמים של אינסוף ייצרנים וספקים – קל מאוד ללכת לאיבוד בכל השפע הזה. יחד עם זאת, תכנון מערכות מיזוג אוויר מצריך מחשבה רבה: עליכם לבחור את המזגן שמתאים לביתכם מבחינת עוצמת הפעילות, מזגן שמחירו סביר לכיס שלכם וכמובן, מזגן אמין ואיכותי שיאריך ימים.

תכנון מערכות מיזוג אוויר שלב אחר שלב

אז מה הכי חשוב כשנמצאים בעיצומו של תהליך תכנון מערכות מיזוג אוויר?
ראשית כל, בצעו היכרות עם השוק ומה שיש לו להציע. עולם מיזוג האוויר מתעדכן באופן שוטף בדגמים חדשים המאובזרים בטכנולוגיות החדישות והמתקדמות ביותר. כך למשל, תיווכחו לדעת שהטרנד החדש שכבש את תחום המיזוג אלו מזגני VRF, שפעילותם מתאפיינת ביעילות יוצאת דופן: המדחס במזגנים אלו מווסת את קצב סיבוביו בהתאם לתנאיי האקלים בחדרי הבית. יתרה מזאת, זוהי מערכת של מיזוג מרכזי מודולרי המאפשרת להפעיל מיזוג בחדרים נפרדים ולקבוע תנאיי מיזוג שונים לכל האזורים בבית. נשמע מלהיב נכון? החדשות הטובות ביותר בעניין מזגני VRF זה נושא החיסכון: מזגנים אלו חסכוניים כמעט פי 2 לעומת דגמים ישנים יותר.

תכנון מערכות מיזוג אווירלאחר שהתעדכנתם בחידושי השוק, הגדירו לעצמכם את ה'רצוי' – זה שלב בתכנון מערכות מיזוג אוויר שבו תקבלו החלטות בנוגע למאפייני המערכת שתותקן בביתכם: האם זהו מזגן מרכזי? האם יש לכם עדיפות ליצרן ספציפי? איזו עוצמה נדרשת למיזוג יעיל של הבית שלכם? כמה אתם מוכנים לשלם עבור המזגן?

בשלב השלישי והמכריע צרו קשר עם הספק והזמינו את המערכת הרצויה. פרשו בפני איש המכירות את רשימת ה'רצוי' שהכנתם מראש והאזינו לחוות דעתו. איש מקצוע בתחום מיזוג יעיר הערות בנוגע לחלק מהסעיפים, יספק לכם מידע שימושי נוסף, יציג לכם את המלאי ויצביע על הדגמים שתואמים את הדרישות שהצבתם. יחד תוכלו לקבל את ההחלטה הנבונה ביותר ולבחור את מערכת המיזוג האופטימלית עבורכם.

חשוב מאוד שאת ההתקנה יבצע מקצוען. תכנון מערכות מיזוג אוויר מצריך ניסיון רב ויכולת לבצע את ההתקנה באופן שיאפשר חיסכון ויעילות אנרגטית מרבית. על המתקין לקחת בחשבון את האילוצים והמגבלויות של מבנה דירתכם, להתקין את המערכת בצורה אסתטית ולבצע התקנה יסודית שתבטיח תפקוד מיטבי של המזגן במשך שנים ללא תקלות.

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן