מזגני סמסונג VRF – המחיר

עלויות השימוש במערכות מיזוג אוויר לאורך זמן משפיעים בסופו של דבר על ההוצאות שלכם, החל מהרכישה עצמה, ההתקנה וכמובן גם בהמשך. זו הסיבה לכך שמזגני סמסונג VRF זוהי רכישה מאוד משתלמת ויעילה לטווח ארוך ביחס עלות – תועלת גבוהה.

מזגני סמסונג VRF – המחיר נוח והיתרונות ברורים ומגוונים.

בואו ננסה קצת להבהיר תחילה מה זה בכלל VRF ולמה כדאי לכם לשקול את האופציה הזו לעומת המערכות הרגילות שאתם מכירים משימוש של שנים ארוכות.
VRF – ראשי תיבות של הביטוי Variable Refrigerant Flow שפירושן בעברית – זרימת קירור משתנה. זהו שם כולל למערכות מיזוג אוויר הפועלות באמצעות מדחס אינוורטר שזהו בשפה המובנת יותר – ממיר מתח.

מה ניתן להבין מתוך כל המושגים אלה?

שלמערכות מיזוג אוויר הנ"ל יש יכולת לשלוט בתפוקת החשמל שלהן. לצורך השוואה, מזגנים עיליים או מיני מרכזיים שהכרתם עד עכשיו עובדים באותה העוצמה ובאותה צריכת החשמל עד שהם יוצאים לשהייה. ואילו מזגני אינוורטר משנים את צריכת החשמל ואת העוצמה בהתאם לטמפרטורת החדר. המסקנה שצריכה לעניין אתכם היא שהם גם חוסכים בחשמל וגם מאפשרים את הפעלת המזגן בעוצמה שונה בכל פתחי המיזוג.

מזגני סמסונג VRF – המחיר נוח והיתרונות ברורים ומגוונים

מזגני סמסונג VRF - המחיר
מזגני סמסונג VRF – המחיר

קטלוג מערכות מיזוג אוויר סמסונג VRF מגוון. מערכות VRF מצטיינות ביעילות בקירור וחימום לכל סוגי החללים – קטנים, בינוניים, גדולים וענקיים.

למרות שלעומת המערכות הרגילות מחירי מזגני VRF הם יקרים בכמה רמות, ביחס עלות – תועלת גבוהה זה אחד היתרונות הבולטים של רכישת מזגני סמסונג VRF – המחיר, לכן הבחירה באחד ממערכות סמסונג VRF הופכת לחכמה וקלה.

כי אי אפשר להתעלם מהעובדה לכך שעלויות התפעול לאורך זמן מינימליות. ביחס למחיר הנוח המשתמשים במערכת מזגני סמסונג VRF נהנים מחיסכון אנרגטי עצום, עלויות החשמל נמוכות בהשוואה למערכות מיזוג פחות חדשניות.

כדי להבין באיזה ממערכות האוויר כדאי לכם לבחור אחד הדברים שרצוי למדוד זהו נפח החלל בחדר או בחדרים שצריכים למזג. זה יעזור לקבוע מהי תפוקת המיזוג המתאימה במונחי btu וכך אפשר יהיה באמת להבין מהו הפתרון המיטבי בשבילכם אישית.

כמובן, לכל עזרה ומידע נוסף בתכנון והתאמת המיזוג הטוב ביותר, אנחנו תמיד לשירותכם.

במזגני סמסונג VRF יחידה חיצונית, שהיא למעשה המדחס, מאפשרת התקנת יחידות מיזוג אוויר פנימיות לכל חלל בדירה, בניין משרדי ובכל בית עסק בנפרד. הדבר מאפשר לווסת טמפרטורה בכל חדר בנפרד. מה שבהחלט הופך לאחד הסעיפים ברשימת היתרונות הברורים של מזגני סמסונג VRF.

מזגני סמסונג VRF – המחיר ביחס עלות – תועלת גבוהה

ושוב, כאשר עומדים לבחור איזהו מערכת מיזוג מתאימה לכם יותר, לא חכם להתעלם מיחס עלות – תועלת גבוהה. חיסכון בחשמל – עד כאן כבר הבנתם שטכנולוגיית האינוורטר של מזגני סמסונג VRF מאפשרת למערכות אלו לייעל את צריכת החשמל, מה שאומר חיסכון של לא מעט כסף בטווח הארוך.
ועכשיו ניגש קצת למספרים – מזגני סמסונג VRF – המחיר, ממה הוא מורכב.

מחיר מזגני סמסונג VRF עצמו מורכב מהמחיר של שני גורמים: מחיר המעבה ומחיר היחידות הפנימיות. נפרט מה שאפשר למרות שלא ניתן לתת דוגמת מחיר מדויק כי הוא תלוי במספר דברים.

הגורם הראשון:

המעבה – המחיר יהיה תלוי מאוד בתפוקה של המזגן. המידה המקובלת למדידת תפוקה היא BTU, כאשר כל 9,000 BTU שווים בערך לכ"ס אחד שזה כוח סוס, המושג שאתם ודאי מכירים. נתון נוסף המשפיע על מחיר המזגן הוא המותג. אם אתם בוחרים במזגני סמסונג VRF – אתם למעשה נהנים ממותג ידוע ואמין בשילוב עם המחיר הנוח.
ולצורך דוגמא בלבד, מחיר מעבה VRF יכול לנוע ממשהו כמו 10,000 ₪ לתפוקה נמוכה יחסית ועד 25,000-20,000 ₪.

הגורם השני:

היחידות הפנימיות – כאן ניתנת לכם הבחירה שרצוי שתעשו אחרי שיקולים ותכנונים בהמלצת המקצוענים. מחיר יחידת הפנים משתנה לפי הסוג שלה ובהתאם לכ"ס – כמובן, ככל שהעוצמה גבוהה יותר המחיר עולה גם כן. הגיוני, שיחידת פנים של 3 כ"ס תעלה יותר מיחידת פנים של 1 כ"ס, כמו גם בכל מערכת רגילה.
מזגני סמסונג VRF – המחיר של ההתקנה

מזגני סמסונג VRF - המחיר
מזגני סמסונג VRF – המחיר

בסעיף הנ"ל קצת יותר מסובך לתת טווח מחירים כי המחיר תלוי בהרבה נתונים – המבנה שבו המזגן מותקן מבחינת הגודל וכמובן הדרישות שעליהן הוא עונה. להלן המחירים המאוד "בערך" רק כגי שתוכלו לקבל מושג השוואתי.

לדירת מגורים בעלת שטח מיזוג ממוצע מחיר ההתקנה נע בין 10,000 ל – 15,000 ₪.
לשטח מגורים גדול יותר, כדוגמת וילה / קוטג קומתי בעלת שטח מיזוג בינוני עד גדול מחיר ההתקנה נע בין 15,000 ל – 20,000 ₪.

אם מדובר בבית עסק, ברור שצריך לבחון בנפרד כל מאפייני השטח והדרישות של הלקוח המקום הספציפי.

לסיכום: כאשר אתם מחליטים על רכישת מזגני סמסונג VRF – המחיר ביחס "עלות – תועלת גבוהה" הופך את ההחלטה שלכם למאוד חכמה, משתלמת ויעילה לטווח ארוך.

סיביר מערכות מיזוג אויר

אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים – אדריכלים וקבלנים. סיביר מערכות מיזוג אויר מספקת מכלול שירותים המאפשרים שיתוף פעולה כגון, עם חברות מסחריות ותעשייתיות גדולות וגם לקוחות שרוצים ליהנות מאוויר נעים במקום מגורים.

25 שנה ניסיון

יש לנו ניסיון של למעלה מ- 25 שנים של תכנון, התקנה והתאמה של מערכות מיזוג אויר הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים. אנו מאמינים בעבודה איכותית ומבטיחים שירות מעולה לכלל הלקוחות שלנו.
× איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן